Przeglądaj wg Autor "Podolak, Igor"
Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Hill Crunching Clustered Genetic Search and its Improvements(Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University, 2005) Telega, Henryk; Podolak, IgorPozycja Techniki promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap(2004) Kudła Paweł; Podolak, IgorCelem pracy jest prezentacja technik promocji i reklamy w Internecie oraz ich praktyczne wykorzystanie w świecie e-commerce na przykładzie firmy U-Swap.com. Opisano genezę Internetu oraz jego cechy jako medium komunikacji. Przedstawiono definicję e-biznesu i jego główne funkcje. Zaprezentowano różne rodzaje promocji stron oraz przedstawiono reklamę jako formę komunikacji masowej. Przedstawiono praktyczne wykorzystanie teorii e-biznesowych na podstawie U-Swap.com.Pozycja Zbieranie danych o klientach w sieci, czyli profilowanie użytkowników(2003) Porębski Janusz; Podolak, IgorKlienci stają się coraz mniej stereotypowi, widoczne są coraz częściej postawy aktywne, poprzez swoje wypowiedzi i zachowania stają się krytycznymi wobec działań firm i oferowanych przez nie produktów. Tworzy się obraz klienta zbuntowanego, klienta wolnego. Cały marketing to właściwie nieustanne, prowadzone przez różne kanały, wzajemne informowanie się oferenta i konsumenta. Dziś najcenniejszym towarem dla firm jest rzetelna i sprawdzona informacja na temat własnych klientów. Celem tej pracy jest przedstawienie sposobu, w jaki małej wielkości firma handlowa może zbudować profil swoich klientów. Proces profilowania klientów polega na jak najpełniejszym poznaniu cech klientów, ich potrzeb, oczekiwań oraz opinii na temat działalności firmy. Następny etap to właściwe zrozumienie pozyskanych danych. Ostatni etap stanowi opracowanie wniosków, które staną się podstawą wszelkich działań firmy skierowanych w stronę klientów.