Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Polakiewicz, Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Działalność kredytowa banków komercyjnych w Polsce. Aspekt satysfakcji klienta na przykładzie Eurobanku
    (2015-07-28 19:00:20) Polakiewicz, Kinga; Sokołowska-Woźniak, Justyna
    Niniejsza praca przybliża problematykę działalności kredytowej banków komercyjnych. Głównym celem pracy jest weryfikacja opinii klientów na temat ich poziomu zadowolenia po skorzystaniu z oferty kredytowej. W opracowaniu zdefiniowano podstawowe terminy związane z omawianym problemem. Przeprowadzono analizę działalności bankowej z uwzględnieniem genezy oraz opisem zmian w polskim systemie bankowym. Scharakteryzowano główne zasady funkcjonowania współczesnych banków komercyjnych oraz przedstawiono proces udzielania kredytów. Skoncentrowano się również na satysfakcji klientów oraz opisano ich znaczenie w odniesieniu do działalności kredytowej banków. Scharakteryzowano determinanty wpływające na decyzje kredytowe klientów banków, a także opisano uwarunkowania kreujące satysfakcję kredytobiorców. Ukazano także sposoby pomiaru poziomu satysfakcji klientów banków. Zbadanie działalności kredytowej banków komercyjnych oraz ocena satysfakcji klientów nastąpiła w oparciu o sondaż diagnostyczny przeprowadzony wśród klientów Eurobanku z Nowego Sącza. Weryfikacja problemów badawczych umożliwiła charakterystykę bieżącej oferty kredytowej Eurobanku oraz ocenę poziomu zadowolenia kredytobiorców Eurobanku w związku z zaciągniętym przez nich zobowiązaniem finansowym. W badaniach skupiono się przede wszystkim na identyfikacji wszystkich czynności towarzyszących klientowi w procesie udzielenia kredytu. W ten sposób starano się zweryfikować najważniejsze elementy decydujące o ostatecznej opinii klienta i jego poziomie satysfakcji w związku ze skorzystaniem z oferty kredytowej wybranego banku komercyjnego.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Źródła finansowania działalności kulturalnej na przykładzie Centrum Kultury w Krynicy Zdroju
    (2008) Polakiewicz, Kinga; Malczak, Jan
    Budżet państwa jest mocno ograniczony, a zobowiązania rządu i potrzeby zgłaszane przez różne grupy społeczne i różne sektory gospodarki nie mają końca. Dlatego też jednostki działalności kulturalnej są zmuszone szukać innych, poza dotacjami, źródeł finansowania. Pojawia się zasadnicze pytanie, czy w przypadku niewystarczających środków płynących z budżetu państwa, instytucje kultury szukając nowych sposobów pozyskania funduszy nie staną się w końcu nastawionymi na zysk podmiotami rynku? Czy są w stanie tak zarządzać posiadanymi zasobami, aby nadal spełniać funkcję instytucji non profit? Czy przetrwają w konkurencyjnej walce z prywatnymi przedsiębiorstwami, których oferty są często droższe, ale znacznie bardziej atrakcyjne dla publiczności? Praca stara się znaleźć odpowiedź przynajmniej na część tych pytań. Pierwszy rozdział jest próbą zestawienie podobieństw i różnic pomiędzy tą formą aktywności a działalnością gospodarczą w ogóle. Przedstawione zostają tu definicje obu tych pojęć według różnych źródeł. W drugim rozdziale zostaną zaprezentowane różne rodzaje źródeł finansowania wszelkiej aktywności gospodarczej. Przedstawione zostaną także sposoby wyboru źródła finansowania odpowiednie dla określonego rodzaju działalności. Sposób działania i finansowania jednostek publicznych sektora kultury ukazany zostaje na przykładzie Centrum Kultury w Krynicy Zdroju. Opis tej jednostki zawiera rozdział trzeci. Oprócz szczegółów pozyskiwania środków finansowych, sposobu zarządzania, oferowanych usług, przedstawione będą tu także mocne i słabe strony tego podmiotu oraz stojące przed nim szanse i zagrożenia. Rozdział czwarty to próba określenia możliwości stojących przed sektorem kultury w Polsce. Zawiera on charakterystykę potrzeb i ograniczeń w ich realizacji. Jest on przedstawieniem połączenia sposobu zarządzania instytucjami kultury oraz przedsiębiorstwami prywatnymi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi