Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Popiela, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Projektowanie działań promocyjnych na przykładzie firmy Konspol
    (2013-07-29 19:41:45) Popiela, Anna; Rutkowski, Marek
    Celem niniejszej pracy są rozważania teoretyczne na temat projektowania skutecznych kampanii promocyjnych. Ponadto celem jest przedstawienie autorskich propozycji dotyczących kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których rozdział I ma charakter teoretyczny i oparty jest na literaturze przedmiotu. Natomiast rozdziały II, III i IV to rozdziały o charakterze empirycznym. Przy pisaniu pracy wykorzystano zarówno wtórne, jak i pierwotne źródła informacji. Rozdział I przybliża istotę procesu komunikacji marketingowej i jego elementy, a także etapy oraz podstawowe zasady, istotne przy projektowaniu kampanii promocyjnej. Omówione zostały również uwarunkowania efektywnej komunikacji marketingowej oraz wykorzystanie badań marketingowych w projektowaniu kampanii. Z kolei rozdział II poświęcony został firmie Konspol. Przeanalizowano ogólnie rynek przetwórstwa kurczaka, następnie scharakteryzowano Grupę Konspol. W rozdziale tym przedstawiono także dotychczasowe działania marketingowe, jak również kierunki rozwojowe firmy Konspol. Rozdział III przedstawia wyniki badań przeprowadzonych poprzez wykorzystanie ankiety, która pozwoliła na rozpoznanie opinii respondentów na temat marki Konspol, a także znajomości oferowanych przez firmę produktów. Ostatni IV rozdział zawiera autorskie propozycje dotyczące promocji produktów czyli projekt kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Rozdział ten ma na celu pokazanie, iż kampania promocyjna jest odpowiednim środkiem poinformowania i zaprezentowania produktu potencjalnym klientom.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi