Przeglądaj wg Autor "Popiela, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Projektowanie działań promocyjnych na przykładzie firmy Konspol(2013-07-29 19:41:45) Popiela, Anna; Rutkowski, MarekCelem niniejszej pracy są rozważania teoretyczne na temat projektowania skutecznych kampanii promocyjnych. Ponadto celem jest przedstawienie autorskich propozycji dotyczących kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Praca składa się z czterech rozdziałów, z których rozdział I ma charakter teoretyczny i oparty jest na literaturze przedmiotu. Natomiast rozdziały II, III i IV to rozdziały o charakterze empirycznym. Przy pisaniu pracy wykorzystano zarówno wtórne, jak i pierwotne źródła informacji. Rozdział I przybliża istotę procesu komunikacji marketingowej i jego elementy, a także etapy oraz podstawowe zasady, istotne przy projektowaniu kampanii promocyjnej. Omówione zostały również uwarunkowania efektywnej komunikacji marketingowej oraz wykorzystanie badań marketingowych w projektowaniu kampanii. Z kolei rozdział II poświęcony został firmie Konspol. Przeanalizowano ogólnie rynek przetwórstwa kurczaka, następnie scharakteryzowano Grupę Konspol. W rozdziale tym przedstawiono także dotychczasowe działania marketingowe, jak również kierunki rozwojowe firmy Konspol. Rozdział III przedstawia wyniki badań przeprowadzonych poprzez wykorzystanie ankiety, która pozwoliła na rozpoznanie opinii respondentów na temat marki Konspol, a także znajomości oferowanych przez firmę produktów. Ostatni IV rozdział zawiera autorskie propozycje dotyczące promocji produktów czyli projekt kampanii promocyjnej produktów bezglutenowych firmy Konspol. Rozdział ten ma na celu pokazanie, iż kampania promocyjna jest odpowiednim środkiem poinformowania i zaprezentowania produktu potencjalnym klientom.