Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Poradowski, Adam"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Depresyjność a korelaty osobowościowe u studentów
    (2014-07-08 14:07:17) Poradowski, Adam; Tylikowska, Anna
    Niniejsza praca dotyczy związków pomiędzy depresyjnością a wymiarami osobowości u studentów szkół wyższych. Oprócz opisu zagadnień teoretycznych zaprezentowano badania własne, które zostały przeprowadzone, aby określić rodzaj i siłę związków pomiędzy poziomem depresyjności a osobowością studentów. Zaprezentowano wyniki próby obejmują 125 studentów studiów dziennych na różnym etapie edukacji. W badaniach zostały wykorzystane następujące narzędzia psychologiczne: Skala Depresji CES-D i Inwentarz Osobowości NEO-PI-R. Badania wykazały, że poziom depresyjności studentów najsilniej dodatnio koreluje z Neurotycznością (N), ujemnie i nieco słabiej z Ekstrawertycznością (E), ujemnie i słabo koreluje z Ugodowością (U) i Sumiennością (S). W niniejszej pracy nie stwierdzono istotnych statystycznie współzależności poziomu depresyjności z Otwartością na doświadczenie (O). Ponadto wyniki badań wskazały na występowanie różnic międzypłciowych odnośnie występowania korelacji depresyjności z czynnikami osobowości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi