Przeglądaj wg Autor "Potoniec, Maciej"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strategia marketingowa dla Zespołu Szkół Samochodowych w Nowym Sączu(2013-01-03 00:21:38) Potoniec, Maciej; Rutkowski, MarekPraca składa się z 4 rozdziałów. Część teoretyczna obejmuje 1 i 2 rozdział , a część empiryczna 3 i 4 rozdział. W pierwszym rozdziale zostały zawarte istota, zasady i znaczenie zarządzania marketingiem a także, uwarunkowania oraz analizy i badania użyteczne w efektywnym zarządzaniu marketingiem w organizacjach non profit. W drugim rozdziale zostały zawarte rozważania na temat strategii marketingowej w organizacjach non profit, a w szczególności strategii zarządzania ofertą produktową, komunikacji oraz kształtowania wizerunku marki. Trzeci rozdział informuje o rynku edukacyjnym w Polsce, a także prezentuje Zespół Szkół Samochodowych w Nowym Sączu jako podmiot rynku edukacyjnego w Polsce. W trzecim rozdziale zaprezentowano wyniki badań bezpośrednich: plany i aspiracje uczniów ostatnich klas Zespołu Szkół Samochodowych oraz opinie ww uczniów na temat swojej szkoły. W rozdziale czwartym zawarto autorski projekt strategii marketingowej Zespołu Szkół Samochodowych w Nowym Sączu. Pracę kończy podsumowanie, w którym zawarto wnioski dotyczące obecnego funkcjonowania szkoły, jak i planowanej strategii marketingowej.