Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Potoniec, Roman"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Konflikt interpersonalny oraz proces komunikacji na przykładzie Urzędu Gminy Łącko
    (2011-07-14 11:59:10) Potoniec, Roman; Sidor, Maria
    Opracowanie zajmuje się zagadnieniem konfliktów interpersonalnych w środowisku pracy. Podejmuje analizę zarządzania zasobami ludzkimi oraz pokazuje wpływ różnorodnych aspektów na relacje międzyludzkie. W niniejszej pracy magisterskiej ukazane zostały główne przyczyny powstawania oraz typy konfliktów wśród zatrudnionych. Ponadto przedstawione zostały techniki radzenia sobie ze sporami oraz najskuteczniejsze sposoby ich zapobiegania. Część badawcza zawiera cele oraz przedstawia problem badawczy. Zaprezentowana zostaje także hipoteza oraz jej analiza. Kwestionariusz ankietowy został przeprowadzony wśród pracowników Urzędu Gminy Łącko. Wnioski wysnute z przeprowadzonego badania charakteryzują przyczyny waśni interpersonalnych na tle nieprawidłowego obiegu informacji oraz zakłóconego dostępu do danych. Eksploracja ukazała, iż występują pewne bariery w procesie porozumiewania się. Jako jedną z podstawowych przyczyn powstawania sporów możemy wymienić barierę psychologiczną. Pracownicy większość informacji przekazują sobie bezpośrednio, co z jednej strony wpływa na efektywność systemu komunikacji, zaś z drugiej powoduje, iż dane te mogą nie docierać do wszystkich zatrudnionych. Kadra wyższego szczebla stosuje techniki rozwiązywania sporów, wspomagane procedurą komunikowania się. Zapoznanie się z wynikami badań pozwoli kierownictwu Urzędu Gminy Łącko na wprowadzenie udoskonaleń w procesie komunikacji, tym samym zmniejszając liczbę pojawiających się konfliktów.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    System motywacyjny a efektywność działania pracowników samorządu lokalnego na przykładzie Urzędu Gminy Łącko
    (2009-11-09 11:27:06) Potoniec, Roman; Tomalska, Halina
    Działalność zawodowa jest uzależniona od wielu czynników zarówno osobowościowych jak społecznych, a szczególnie grupowych. Na te czynniki wpływa także realnie funkcjonująca kultura organizacyjna w jednostce samorządowej oraz dobry klimat sprzyjający efektywnej pracy. Sumarycznie, rzutują one także na relacje interpersonalne między kierownictwem a pracownikami. W jednostce samorządowej, która utrzymuje bliski i bezpośredni kontakt z klientami są stosowane zróżnicowane metody pobudzania aktywności zawodowej, ale zasadniczą rolę odgrywa istniejący w organizacji system motywacyjny. Kierownictwo urzędu gminnego, pełniąc służebną rolę wobec mieszkańców, stara się użyć różnych metod i technik motywacyjnych, aby zachęcić swoich współpracowników do lepszej i efektywniejszej pracy. Właśnie kwestia aktywizowania pracowników jednostki samorządowej poprzez doskonalenie systemu motywacyjnego stała się przedmiotem szczegółowej analizy w niniejszej pracy. Praca ma charakter jakościowo – ilościowy, ponieważ trzy rozdziały stanowią rozwinięcie teoretyczne wspomnianego zagadnienia, a jeden jest rozdziałem badawczym analizującym wpływ motywacji na efektywność pracowników Urzędu Gminy Łącko. swoich

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi