Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Potoniec, Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dystrybucja i jej rola w procesie zarządzania marketingowego na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej DUET
    (2011-04-04 19:28:00) Potoniec, Wojciech; Woźniak, Dariusz
    Niniejsza praca obejmuje zakres wiedzy jakim jest dystrybucja w ujęciu marketingowym, zbadanie roli dystrybucji oraz jej oceny w procesie zarządzania marketingowego w FHU DUET. Badanie zostało przeprowadzone wśród pracowników tejże firmy w formie wywiadu. Wyniki tych badań pokazują, że dystrybucja w firmie Duet działa poprawnie, a rolę dystrybucji w procesie zarządzania marketingowego można uznać za pozytywną.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kluczowe czynniki wpływające na wybór i ocenę przedsiębiorstwa przez klientów na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej „DUET”
    (2014-01-13 08:53:37) Potoniec, Wojciech; Woźniak, Dariusz
    Celem pracy jest ukazanie problematyki związanej z konkurencyjnością firmy „Duet” i czynników na nią oddziaływujących. W szczególny sposób zostały poddane analizie dwie grupy zjawisk. Pierwsza dotyczy determinantów zachowań i dokonywanych wyborów jej obecnych i potencjalnych klientów. W badaniach nad omawianym zjawiskiem posłużono się kwestionariuszem ankiety, który najpełniej przedstawił pozycję przedsiębiorstwa z punktu widzenia odbiorcy. Badanie przeprowadzono w siedzibie zakładu głównego w Krakowie. W założeniu autora leżało uchwycenie tych kluczowych czynników, które wyróżniają „Duet” spośród innych firm o podobnym profilu działania. Druga grupa zjawisk obejmująca elementy o charakterze ogólno społecznym i ekonomicznym, określa obecny stan branży meblarskiej, jej problemy, ale i perspektywy rozwoju. Praca jasno sprecyzowała, co jest siłą napędową firmy, a co jej „piętą Achillesa”. Wskazała obszary, które wymagają pracy i inwestycji, jak i te, które prosperują bardzo dobrze. Unaoczniła, że zdobycie dobrej opinii w branży wymaga ciężkiej pracy i poszanowania klienta. To zadowolony odbiorca jest kluczem do sukcesu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi