Przeglądaj wg Autor "Potoniec, Wojciech"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Dystrybucja i jej rola w procesie zarządzania marketingowego na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej DUET(2011-04-04 19:28:00) Potoniec, Wojciech; Woźniak, DariuszNiniejsza praca obejmuje zakres wiedzy jakim jest dystrybucja w ujęciu marketingowym, zbadanie roli dystrybucji oraz jej oceny w procesie zarządzania marketingowego w FHU DUET. Badanie zostało przeprowadzone wśród pracowników tejże firmy w formie wywiadu. Wyniki tych badań pokazują, że dystrybucja w firmie Duet działa poprawnie, a rolę dystrybucji w procesie zarządzania marketingowego można uznać za pozytywną.Pozycja Kluczowe czynniki wpływające na wybór i ocenę przedsiębiorstwa przez klientów na przykładzie Firmy Handlowo-Usługowej „DUET”(2014-01-13 08:53:37) Potoniec, Wojciech; Woźniak, DariuszCelem pracy jest ukazanie problematyki związanej z konkurencyjnością firmy „Duet” i czynników na nią oddziaływujących. W szczególny sposób zostały poddane analizie dwie grupy zjawisk. Pierwsza dotyczy determinantów zachowań i dokonywanych wyborów jej obecnych i potencjalnych klientów. W badaniach nad omawianym zjawiskiem posłużono się kwestionariuszem ankiety, który najpełniej przedstawił pozycję przedsiębiorstwa z punktu widzenia odbiorcy. Badanie przeprowadzono w siedzibie zakładu głównego w Krakowie. W założeniu autora leżało uchwycenie tych kluczowych czynników, które wyróżniają „Duet” spośród innych firm o podobnym profilu działania. Druga grupa zjawisk obejmująca elementy o charakterze ogólno społecznym i ekonomicznym, określa obecny stan branży meblarskiej, jej problemy, ale i perspektywy rozwoju. Praca jasno sprecyzowała, co jest siłą napędową firmy, a co jej „piętą Achillesa”. Wskazała obszary, które wymagają pracy i inwestycji, jak i te, które prosperują bardzo dobrze. Unaoczniła, że zdobycie dobrej opinii w branży wymaga ciężkiej pracy i poszanowania klienta. To zadowolony odbiorca jest kluczem do sukcesu.