Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Potykanowicz, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształtowanie zadowolenia i lojalności klienta w handlu detalicznym na przykładzie Firmy Produkcyjno Handlowej Mateusz Potykanowicz
    (2012-09-10 12:32:19) Potykanowicz, Monika; Rutkowski, Marek
    Handel jest pojęciem powszechnie znanym, oznacza działalność gospodarczą polegającą na zawodowym pośredniczeniu w wymianie towarów, czyli na ich zakupie w celu dalszej odsprzedaży. Jednym z rodzajów handlu jest handel detaliczny, który jest dziedziną niezwykle dynamiczną, ciągle się przeobrażającą, podlegającą przemianom zarówno ilościowym jak i jakościowym, będący pod wpływem zarówno czynników makroekonomicznych jak i mikroekonomicznych. Wymusza to konieczność ciągłego monitorowania tendencji i zmian jakie zachodzą w otoczeniu oraz korektę stosowanych strategii marketingowych aby sprostać nowo pojawiającym się lub zmieniającym się wymaganiom rynku i klientów. Zastosowanie odpowiednich narzędzi służących do kształtowania przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym pozwoli osiągnąć przewagę na rynku. A w odniesieniu do klienta nawiązać z nim relację oraz przekształcić go z zadowolonego klienta w lojalnego klienta. Można to osiągnąć dzięki wykorzystaniu odpowiednich instrumentów, spełnieniu uwarunkowań kształtowania lojalności oraz jej monitorowania i pomiaru oraz umiejętnego wykorzystanie atrybutów sklepu, profesjonalnego poziomu obsługi klienta oraz wprowadzenia programów lojalnościowych. Poszczególne etapy osiągania przewagi konkurencyjnej oraz nawiązywania relacji z klientem i jego awansu na kolejne szczeble drabiny lojalności opracowane są na podstawie badania ankietowego klientów podmiotu handlu detalicznego sklepu ABC przy ul. Parkowej w Bieczu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi