Przeglądaj wg Autor "Probierz, Jakub"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ambient marketing we współczesnym systemie komunikacji przedsiębiorstwa z klientem(2012-09-26 18:19:40) Probierz, Jakub; Chlipała, PawełPrzeprowadzenie badań własnych było próbą poznania opinii i postaw respondentów dotyczących ambient marketingu. Celem badań była weryfikacja postawionych hipotez. Założono, że ambient marketing cieszy się zainteresowaniem osób ze wszystkich grup wiekowych oraz pozytywnie wpływa nie tylko na decyzje o zakupie, ale także na postrzeganie marki reklamowanej za pomocą ambientu. Aby zbadać powyższe założenia zastosowano formularz ankiety, składający się z prezentacji przykładów ambient marketingu oraz szesnastu pytań. W badaniu wzięło udział 120 osób. Z badań wynika, że osoby z wszystkich grup wiekowych wykazały duże zainteresowanie ambient marketingiem, wybierając następujące jego określenia: pomysłowe, ciekawe, przyciągające. Ponad połowa respondentów po zapoznaniu się z przykładami ambientu deklaruje chęć posiadania oraz zakupu reklamowanego produktu. Niecałe 70 proc. respondentów ujawniło pozytywne postrzeganie marki wykorzystującej ambient do promocji swoich produktów.