Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Probierz, Jakub"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ambient marketing we współczesnym systemie komunikacji przedsiębiorstwa z klientem
    (2012-09-26 18:19:40) Probierz, Jakub; Chlipała, Paweł
    Przeprowadzenie badań własnych było próbą poznania opinii i postaw respondentów dotyczących ambient marketingu. Celem badań była weryfikacja postawionych hipotez. Założono, że ambient marketing cieszy się zainteresowaniem osób ze wszystkich grup wiekowych oraz pozytywnie wpływa nie tylko na decyzje o zakupie, ale także na postrzeganie marki reklamowanej za pomocą ambientu. Aby zbadać powyższe założenia zastosowano formularz ankiety, składający się z prezentacji przykładów ambient marketingu oraz szesnastu pytań. W badaniu wzięło udział 120 osób. Z badań wynika, że osoby z wszystkich grup wiekowych wykazały duże zainteresowanie ambient marketingiem, wybierając następujące jego określenia: pomysłowe, ciekawe, przyciągające. Ponad połowa respondentów po zapoznaniu się z przykładami ambientu deklaruje chęć posiadania oraz zakupu reklamowanego produktu. Niecałe 70 proc. respondentów ujawniło pozytywne postrzeganie marki wykorzystującej ambient do promocji swoich produktów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi