Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Przygodzki, Mariusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Segmentacja rynku usług kurierskich ze szczególnym uwzględnieniem oczekiwań klientów Pocztex – krajowego kuriera Poczty Polskiej
    (2013-07-14 18:21:57) Przygodzki, Mariusz; Stach, Przemysław
    Tematem pracy jest segmentacja rynku usług kurierskich z uwzględnieniem oczekiwań klientów Pocztex – krajowego kuriera Poczty Polskiej. Analiza segmentacyjna przeprowadzona została w oparciu o dane zebrane w sondażu internetowym (n=390) oraz dokumenty wewnętrzne Poczty Polskiej. Segmentację przeprowadzono metodą Malcolma Mc Donald-a i Ian Dunbar, z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Grupowanie pod kątem zachowania i oczekiwanych korzyści wykazało brak istotnych różnic na rynku usług kurierskich. Nadawcy i odbiorcy oczekują zazwyczaj tego samego: bezpieczeństwa, szybkości i terminowości. Odstąpiono od oceny atrakcyjności i konkurencyjności rynku. Uwypuklono cechy wspólne dla rynku usług kurierskich, przedstawiono pozycję usług Pocztex i cechy działania marketingowego – gwarancję bezpieczeństwa i terminowej realizacji zlecenia dla każdego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi