Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Puka, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Specyfika cen w branży motoryzacyjnej
    (2010-07-07 19:24:16) Puka, Marcin; Wołowiec, Tomasz
    Ceny towarzyszą nam wszędzie. Źródłem informacji wykorzystanych w pracy dotyczących charakterystyki cen były wybrane książki, internet oraz wybrane artykuły z prasy motoryzacyjnej. Wywiadem pośrednim (w którym zawarte zostały pytania do pracownika wybranego salonu), podzielono się w ostatniej części pracy poświęconej polityce cen w salonie samochodowym wybranego przedstawiciela w Polsce. Jeśli chodzi o pozycje książkowe, to były one najbardziej pomocne w budowie pierwszego rozdziału, gdzie przedstawiono teorię dotyczącą rodzajów oraz funkcji cen, a także powiązań ceny względem reszty elementów marketingu mix i strategii cenowych. W następnej części ukazano pewną metodę w budowaniu ceny w przedsiębiorstwach, a następnie powstawanie ceny detalicznej nowego samochodu osobowego dostarczanego na rynek Polski. W trzeciej części pracy przedstawiono rynek motoryzacyjny zarówno od strony podaży, czyli producentów działających na tym rynku w Polsce, jak i od strony popytu, czyli ilości klientów, którzy byli zdolni do zakupu danej marki w poprzednich latach. W części tej w ramach prezentacji rynku, obszernie przedstawiono wszystkich producentów samochodów osobowych, ich sprzedaż z uwagi na fakt, iż sama prezentacja cenników poszczególnych marek nie odzwierciedliłaby ich pozycji na rynku w Polsce. Następnie postarano się połączyć popyt i podaż, w postaci rynku wtórnego, gdzie klient po pewnym czasie staje się sprzedawcą, a ceny samochodów ulegają znacznej obniżce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi