Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Pustulka Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola negocjacji w transakcjach handlowych na przykładzie trudnych sytuacji negocjacyjnych
    (2008) Pustulka Agnieszka; Wichary, Szymon
    Negocjacje występują we wszystkich dziedzinach życia społecznego. W codziennym życiu, także rodzinnym, zawodowym, w gospodarce i polityce mamy do czynienia z negocjacjami. Szczególne znaczenie negocjacje odrywają w biznesie. Wszystkie przedsiębiorstwa funkcjonują dziś w skomplikowanej sieci powiązań, które tworzą się w toku negocjacji. Z dostawcami negocjuje się kontrakty zakupu-sprzedaży. Z dystrybutorami – warunki współpracy. Ze wspólnikami – kierunki rozwoju nowych produktów. Negocjacje są motorem życia gospodarczego. W niektórych językach na określenie biznesu i negocjacji używa się nawet tego samego terminu. Nic dziwnego – wszelkim relacjom z klientami, dostawcami, parterami i inwestorami towarzyszą różnego rodzaju rokowania. W ostatnich dwudziestu latach pojawiło się wiele poradników na temat negocjacji w biznesie, przy czym większość z nich stała się bestsellerami. Także w wielu szkołach biznesu istnieją całe wydziały poświęcone temu zagadnieniu. I choć tak wiele poświęca się kwestiom negocjacji w biznesie, temat ten nie został jeszcze zamknięty. Negocjowanie, zwłaszcza z trudnymi parterami, wymaga ciągłego nabywania wiedzy, ciągłego doskonalenia. Dobry negocjator wie, że nie umie jeszcze wszystkiego, a niedoceniony parter może go nieoczekiwanie zaskoczyć. Przedmiotem niniejszej pracy są trudne i skomplikowane procesy negocjacji odniesione do doświadczeń konkretnej firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi