Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Radmore, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie międzykulturowe personelem pokładowym i jego wpływ na zadowolenie z pracy na przykładzie Linii Lotniczych Emirates
    (2022-07-22) Radmore, Katarzyna; Sidor, Maria
    Zarządzanie międzykulturowe jest koncepcją elastycznego, dynamicznego, skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach o wielonarodowej strukturze zatrudnienia. Niniejsza praca dotyczy różnych aspektów tego zarządzania na przykładzie wielokulturowych Linii Lotniczych Emirates w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Praca została napisana na podstawie literatury przedmiotu, informacji internetowych na temat firmy, własnego doświadczenia zawodowego autorki oraz danych pozyskanych z ankiety internetowej przeprowadzonej wśród personelu pokładowego. Ukazano zależność między zarządzaniem międzykulturowym, a spektakularnym sukcesem dubajskiego przewoźnika i wysokim poziomem zadowolenia personelu pokładowego tej firmy. Omówiono takie elementy polityki personalnej jak: procesy rekrutacji, szkolenie personelu, sposoby motywacji, dostęp do awansów, system wynagrodzeń, ocena pracowników. Podkreślono znaczenie kompetencji międzykulturowych w codziennej pracy członków załogi lotniczej oraz rolę lidera w kierowaniu zespołem wielokulturowym. Stwierdzono, że firma Emirates, która rozwija świadomość oraz kształtuje pożądane postawy menedżerów i pracowników, pochodzących z różnych grup etnicznych i narodowości, może być wzorem dla światowej branży lotnictwa cywilnego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi