Przeglądaj wg Autor "Rams, Barbara"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Efektywne wykorzystanie marketingu szeptanego w promocji usług kosmetycznych(2012-02-07 06:42:25) Rams, Barbara; Rutkowski, MarekSposób zarządzania firmą i jej promocją staje się bardzo istotnym elementem oraz tworzy jej przewagę konkurencyjną na rynku w danej branży. Marketing szeptany to nowoczesna, a zarazem bardzo skuteczna forma promocji i doskonałe źródło informacji na temat opinii klientów odnośnie jakości danej usługi. Potencjalny klient ma coraz większą świadomość konsumencką i dlatego tradycyjny marketing staje się coraz bardziej zawodny. W dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni wierzyć pozytywnym opiniom swoich znajomych niż reklamom telewizyjnym czy prasowym. Badania do niniejszej pracy przeprowadzone zostały w Gabinecie Stylizacji Paznokci w Nowym Sączu. Zdecydowałam się na zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta, a narzędziem badawczym kwestionariusz ankietowy. Na podstawie wyników badań jakie uzyskałam mogę stwierdzić, iż gabinet cieszy się bardzo dobrą opinią wśród osób ankietowanych, a wysoka jakość świadczonych tam usług jest polecana innym.