Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Rams, Barbara"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywne wykorzystanie marketingu szeptanego w promocji usług kosmetycznych
    (2012-02-07 06:42:25) Rams, Barbara; Rutkowski, Marek
    Sposób zarządzania firmą i jej promocją staje się bardzo istotnym elementem oraz tworzy jej przewagę konkurencyjną na rynku w danej branży. Marketing szeptany to nowoczesna, a zarazem bardzo skuteczna forma promocji i doskonałe źródło informacji na temat opinii klientów odnośnie jakości danej usługi. Potencjalny klient ma coraz większą świadomość konsumencką i dlatego tradycyjny marketing staje się coraz bardziej zawodny. W dzisiejszych czasach ludzie są bardziej skłonni wierzyć pozytywnym opiniom swoich znajomych niż reklamom telewizyjnym czy prasowym. Badania do niniejszej pracy przeprowadzone zostały w Gabinecie Stylizacji Paznokci w Nowym Sączu. Zdecydowałam się na zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta, a narzędziem badawczym kwestionariusz ankietowy. Na podstawie wyników badań jakie uzyskałam mogę stwierdzić, iż gabinet cieszy się bardzo dobrą opinią wśród osób ankietowanych, a wysoka jakość świadczonych tam usług jest polecana innym.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi