Przeglądaj wg Autor "Rams, Joanna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Metody budowania trwałych relacji konsumenckich z klientkami firmy Avon(2012-07-09 13:46:37) Rams, Joanna; Tomalska, HalinaNiniejsza praca zawiera analizę metod stosowanych przez konsultantki firmy Avon w budowaniu trwałych relacji konsumenckich z klientkami tej firmy. Praca składa się z trzech rozdziałów teoretycznych i jednego badawczego. W części badawczej wykorzystano ankietę jako metodę pozyskiwania danych, a narzędziem badawczym były dwa kwestionariusze ankiet. Kwestionariusz pierwszy był skierowany do konsultantek i zawierał 18 pytań, a drugi do klientek - 14 pytań. Celem badań było uzyskanie opinii konsultantek firmy Avon i klientek tej firmy na temat sposobów skutecznej komunikacji. Warunkują one długotrwałe relacje konsultantki z klientkami oraz poczucie satysfakcji ze wzajemnej współpracy. Na podstawie uzyskanych opinii respondentek ustalono, że dobrze dobrane metody komunikacji powodują zawiązywanie się trwałych relacji opartych na budowaniu bliskiej więzi. Okazało się również, że poziom odczuwanej satysfakcji klientów ma zasadniczy wpływ na trwałość relacji łączących ich z konsultantką. Po weryfikacji hipotez przedstawiono wnioski badawcze oraz wskazówki będące konkluzją z badań.