Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Remian, Maria"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Elementy marketingu - mix na przykładzie Banku Pocztowego S.A.
    (2012-10-24 11:52:12) Remian, Maria; Piekarz, Halina
    W pracy przedstawiono teoretyczne możliwości zastosowania marketingu-mix vs praktyczna działalność marketingowa w Banku Pocztowym S.A. Oddział Tarnów. Oceniono rolę instrumentów marketingowych. Praca została podzielona na cztery rozdziały, z których trzy pierwsze stanowią część opisowo-informatyczną, natomiast rozdział czwarty to analiza empiryczna. Efekty działań marketingowych poddano ocenie na podstawie badań ankietowych. Badania te przeprowadzono w oddziale Banku Pocztowego oddział Tarnów wybierając losowo w przeciągu miesiąca 90 osób. Ankietę przeprowadzono w dniach od 02.04.2012 do 30.04.2012.Rozdział czwarty zawiera sposoby wykorzystania w/w instrumentów w celu eliminacji słabych punktów, a w rezultacie osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Po przeanalizowaniu określono, które z instrumentów stanowią przesłanki do szerszego zainteresowania się nimi oraz ewentualnego dokonania zmian. Wysunięto wniosek, że promocja, ceny produktów i niektóre kompetencje personelu pozostawiają wiele do życzenia. Elementy te należy usprawnić w jak najkrótszym czasie, by osiągnąć cele strategiczne. Dane ankietowe pozwoliły w pewnym sensie określić zmiany i tendencje rozwojowe. Działalność banku powinna ukierunkować się na te właśnie zmiany.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Klasyfikacja kompetencji kierowniczych średniego szczebla na przykładzie firmy Carrefour
    (2010-06-20 11:53:19) Remian, Maria; Głuc, Krzysztof
    Do podstawowych zadań kadry menedżerskiej należy dysponowanie zasobami ludzkimi poprzez ich optymalną selekcję, rekrutację, zatrudnienie, szkolenie, motywowanie i rozwój. Swoje umiejętności związane z uczeniem się, komunikowaniem, kontrolą, wiedzą o sobie i sytuacjach organizacyjnych pomogą mu przyczynić się do sukcesu. Jest wiele cech i wartości służących menedżerowi w jego pracy. Do pozytywnych można zaliczyć umiejętność pracy w zespole, właściwe zarządzanie konfliktem, odpowiednie wyznaczanie wartości. Ważnym elementem jest optymizm, zapał, entuzjazm, radość z własnych osiągnięć czy spełnienie zawodowe. Praca została podzielona na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy to przegląd podstawowych pojęć dotyczących organizacji. Drugi pokazuje właściwe cechy menedżerskie ze szczególnym uwzględnieniem orientacji na pracownika. Trzeci natomiast to badania własne, dotyczące oceny pracy menedżera na średnim szczeblu zarządzania. Analizując szereg zagadnień dotyczących zarządzania, scharakteryzowałam sylwetkę menedżera średniego szczebla porównując z wzorcami panującymi w tym środowisku. Wśród publikacji zebranych do opracowania tematu, poszukiwałam właściwych cech, jakie powinien posiadać według mnie taki menedżer. Opisane w literaturze pojęcia próbowałam porównać, zaobserwować jak jest naprawdę. Niektóre pokrywały się, co przedstawiłam w opracowaniu badań nad wybraną grupą menedżerów, inne odbiegają nieco od reguł; są też zupełnie inne, inaczej rozumiane. Kompetencje, dzięki którym firma będzie realizować cele strategiczne to podstawowy krok w procesie zarządzania firmą. Przekłada się je potem na poszczególne obszary, dotyczące odpowiednich stanowisk. Na szczeblu średnim powinny to być kompetencje szczególnie dotyczące orientacji na pracownika.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi