Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Rerich, Marek"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie metodyki Customer Centric Selling oraz informatycznych narzędzi wspierających sprzedaż organizacji tj. Salesforce.com na przykładzie firmy Retail Technology Consulting Sp. z o.o.
    (2015-04-14 01:02:51) Rerich, Marek; Woźniak, Dariusz
    W pracy przedstawiono najnowszą metodologię CustomerCentric Selling® stworzoną przez Johna Hollanda i Mike’a Boswortha oraz platformę Salesforce.com do zarządzania sprzedażą który jest wiodącym na świecie systemem automatyzującym biznesowe zadania sprzedażowe , zarządzający relacjami z klientami oraz działania wspierające sprzedaż. W pracy przedstawiono praktyczne zastosowanie Salesforce.com w fimie Retail Technology Consuting która miała znaczący udział w zwiększeniu dynamiki sprzedaży i przejrzystości działań handlowych. Dzięki znajomości nowoczenych technik sprzedaży jak również wykorzystania nowoczesnych rozwiązań informatycznych, firmy mogą osiągać większe zyski, które to będą pochodzić głównie z większych przychodow, wyższych współczynników konwersji, większej powtarzalnosci biznesu, i poprawy lojalności klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi