Przeglądaj wg Autor "Rerich, Marek"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Zastosowanie metodyki Customer Centric Selling oraz informatycznych narzędzi wspierających sprzedaż organizacji tj. Salesforce.com na przykładzie firmy Retail Technology Consulting Sp. z o.o.(2015-04-14 01:02:51) Rerich, Marek; Woźniak, DariuszW pracy przedstawiono najnowszą metodologię CustomerCentric Selling® stworzoną przez Johna Hollanda i Mike’a Boswortha oraz platformę Salesforce.com do zarządzania sprzedażą który jest wiodącym na świecie systemem automatyzującym biznesowe zadania sprzedażowe , zarządzający relacjami z klientami oraz działania wspierające sprzedaż. W pracy przedstawiono praktyczne zastosowanie Salesforce.com w fimie Retail Technology Consuting która miała znaczący udział w zwiększeniu dynamiki sprzedaży i przejrzystości działań handlowych. Dzięki znajomości nowoczenych technik sprzedaży jak również wykorzystania nowoczesnych rozwiązań informatycznych, firmy mogą osiągać większe zyski, które to będą pochodzić głównie z większych przychodow, wyższych współczynników konwersji, większej powtarzalnosci biznesu, i poprawy lojalności klientów.