Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Rerutko, Ryszard"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Systemy wynagradzania i organizacji pracy w sieciach handlowych, a polityka prorodzinna na przykładzie firmy Media Expert, działającej na terenie Małopolski
    (2015-09-22 11:20:20) Rerutko, Ryszard; Reśko, Dariusz
    Celem pracy jest określenie, czy polityka personalna firmy uwzględnia problematykę godzenia życia zawodowego i życia rodzinnego pracowników poprzez odpowiednią organizacje pracy i system wynagradzania, a także określenie rozwiązań stosowanych w tym zakresie – na przykładzie sieci handlowej Media Expert, działającej w branży RTV AGD i Multimedia. Hipoteza badawcza pracy zakłada, że wybrana firma uwzględnia powyższe kwestie i podejmuje działania ułatwiające pracownikom pogodzenie życia rodzinnego z życiem zawodowym. W badaniach własnych zastosowano metodę sondażu diagnostycznego, a w jego ramach technikę ankiety. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono systemy wynagradzania w sieciach handlowych, z uwzględnieniem elementów tego systemu i czynników wpływających na jego kształt. Rozdział drugi to charakterystyka organizacji pracy w sieciach handlowych. Przedstawiono tu formy zatrudnienia, warunki i czas pracy oraz urlopy i świadczenia. W rozdziale trzecim podjęto zagadnienie polityki prorodzinnej w sieciach handlowych i przedstawiono działania firm nakierowane na rodzinę pracownika, a także kwestie dotyczące równowagi praca – dom. Rozdział czwarty to część badawcza pracy, która zawiera analizę i interpretację wyników przeprowadzonej ankiety, oraz sformułowane wnioski.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi