Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Reszka, Beata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Proces zarządzania sprzedażą, a poziom satysfakcji klienta na przykładzie firmy handlowo – usługowej MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
    (2019-11-15) Reszka, Beata; Waśkiewicz, Jan
    Dynamika zmian w skali globalnej, regionalnej czy lokalnej skłania do doskonalenia dotychczasowych oraz powstawania nowych metod i koncepcji zarządzania. Rosnąca konkurencja wymusza na przedsiębiorcach konieczność wzmożenia starań w zakresie oferowanych dóbr. Satysfakcja klientów stała się jedną z nadrzędnych wartości. Głównym celem niniejszej pracy była identyfikacja atrybutów jakości, mających wpływ na poziom satysfakcji klienta na przykładzie firmy handlowo – usługowej MAN Truck & Bus Polska. Autorka w swej pracy przedstawiła zależności pomiędzy problematyką satysfakcji klienta a procesem zarządzania sprzedażą przy jednoczesnym omówieniu sposobów i metod dbania o poziom satysfakcji klientów. Analizie poddano szereg czynników z zakresu potrzeb i oczekiwań klientów mogących mieć realny wpływ na wyniki sprzedażowe firmy oraz poziom jej konkurencyjności. Wiążącym elementem pracy było badanie dokonane na losowo wybranych klientach firmy. Przeprowadzona analiza dowiodła, iż poznanie potrzeb i oczekiwań nabywców umożliwia ustalenie strategii działania, dzięki której wzrosną wyniki sprzedażowe i poziom satysfakcji klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi