Przeglądaj wg Autor "Roik, Wojciech"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Internet jako narzędzie wspomagające działania marketingowe na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie - Mościcach S.A.(2014-06-17 21:39:18) Roik, Wojciech; Handzel, ZbigniewPraca licencjacka została podzielona na 4 rozdziały. W rozdziale I pracy zostały omówione pojęcia, zasady, funkcje marketingu. Rozdział II pracy traktuje o specyfice marketingu w sieci internetowej. W rozdziale III skupiono się na przedstawieniu identyfikacji marketingu on-line Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. IV rozdział pracy opisuje projekt usprawnionego systemu marketingu internetowego na użytek Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Praca ma charakter teoretyczny. Internet to nowe medium, które wywiera coraz większy wpływ na prowadzenie biznesu, przyczynia się również do zmian w marketingu. Internet oddziałuje na wszystkie obszary gospodarki. Termin marketing - pochodzi z języka angielskiego. W literaturze funkcjonuje wiele różnych definicji, ale ogólnie można powiedzieć, że marketing to określona koncepcja kierująca rynkiem, która dostosowuje działalność producenta do nabywcy. Marketing jest wszędzie wokół nas, ponieważ korzystają z niego wszyscy, a nie tylko firmy produkcyjne, hurtownicy czy detaliści. Zarządzanie marketingowe jest wiedzą i sztuką W dzisiejszych czasach Internet stał się zjawiskiem powszechnym i istotnym dla życia ludzi jak telewizja, prasa, radio, książki czy komputery. Przeciętny obywatel spędza przed komputerem w sieci coraz więcej czasu. Internet uznawany jest za kamień milowy rozwoju naszej cywilizacji, a wprowadzenie i rozwój światowych sieci komputerowych, miało i mieć będzie, bardzo duży wpływ na różne sfery życia ludzi.