Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ropek Agata"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów promocji w tworzeniu strategii promocji dla miasta Krakowa
    (2005) Ropek Agata; Rawski, Marek
    Zasadniczym przedmiotem działań marketingowych miasta jest określenie jej oferty promocyjnej podejmowanej w skali lokalnej i międzynarodowej. Pod pojęciem promocji miasta należy rozumieć działania zmierzające do poinformowania i zachęcenia określone osoby prawne i fizyczne do takiej aktywności gospodarczej i tak ukierunkowanej, aby dawała efekty pożądane przez władze miasta czy regionu i zgodne z programami rozwoju przez te władze opracowanymi. Warto o tym pamiętać i czynić użytek z promocji zawsze wtedy, kiedy chcemy coś rozpropagować, zachęcić innych do czynienia tego, co uważamy za słuszne czy pożądane. Działania promocyjne podejmowane przez miasto muszą być niepowtarzalne i iść z duchem czasu. Dlatego też obok tradycyjnych form promocji miasto powinno wykorzystać nowe narzędzie, jakim jest Internet, mający większe możliwości i szerszy zasięg. Celem pracy jest przedstawienie zastosowania -zarówno tradycyjnych jak i nowoczesnych form promocji – w procesie tworzenia strategii promocji dla miasta Krakowa nasuwane na podstawę grupy docelowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi