Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ruszkowska, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko
    (2012-02-26 21:16:48) Ruszkowska, Anna; Jabłecka-Prysłopska, Julita
    W pracy „Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko” ukazane są główne założenia marketingu terytorialnego i jego wdrażanie na poziomie gminy. Wyszczególniona została promocja, (jako marketingowy instrument oddziaływania na gminę) i subprodukt turystyczny, (jako produkt marketingowy w jednostce terytorialnej). Badania ankietowe przeprowadzono w gminie Łącko - wśród gospodarstw agroturystycznych. Przeprowadzono również wywiad z pracownikiem w Urzędzie Gminy Łącko. Po dokonanych badaniach stwierdzono, że w małym stopniu wykorzystywane są przez władze gminy instrumenty i formy promocji regionu i agroturystyki, przez co przedsiębiorcy nie są do końca zadowoleni z inicjatyw w zakresie promowania turystyki przez władze gminy. Wnioski z pracy są następujące: władze gminy powinny kreować nowy wizerunek gminy poprzez efektywny marketing, a także współpracę z przedsiębiorcami i inwestorami, co przyczynia się do polepszenia infrastruktury turystycznej. Autorka pracy ma na myśli stworzenie w przyszłości większej ilości unowocześnionych obiektów rekreacyjno – sportowych, baz noclegowych oraz obiektów kultury tak, aby agroturystyka mogła nadal rozwijać się na terenie Łącka. W gminie Łącko potrzebna jest przede wszystkim nowoczesna koncepcja zarządzania, której istotnym ogniwem jest marketing terytorialny.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi