Przeglądaj wg Autor "Ruszkowska, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko(2012-02-26 21:16:48) Ruszkowska, Anna; Jabłecka-Prysłopska, JulitaW pracy „Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną na przykładzie gminy Łącko” ukazane są główne założenia marketingu terytorialnego i jego wdrażanie na poziomie gminy. Wyszczególniona została promocja, (jako marketingowy instrument oddziaływania na gminę) i subprodukt turystyczny, (jako produkt marketingowy w jednostce terytorialnej). Badania ankietowe przeprowadzono w gminie Łącko - wśród gospodarstw agroturystycznych. Przeprowadzono również wywiad z pracownikiem w Urzędzie Gminy Łącko. Po dokonanych badaniach stwierdzono, że w małym stopniu wykorzystywane są przez władze gminy instrumenty i formy promocji regionu i agroturystyki, przez co przedsiębiorcy nie są do końca zadowoleni z inicjatyw w zakresie promowania turystyki przez władze gminy. Wnioski z pracy są następujące: władze gminy powinny kreować nowy wizerunek gminy poprzez efektywny marketing, a także współpracę z przedsiębiorcami i inwestorami, co przyczynia się do polepszenia infrastruktury turystycznej. Autorka pracy ma na myśli stworzenie w przyszłości większej ilości unowocześnionych obiektów rekreacyjno – sportowych, baz noclegowych oraz obiektów kultury tak, aby agroturystyka mogła nadal rozwijać się na terenie Łącka. W gminie Łącko potrzebna jest przede wszystkim nowoczesna koncepcja zarządzania, której istotnym ogniwem jest marketing terytorialny.