Przeglądaj wg Autor "Rycerz, Ewelina"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Logistyka i e-biznes na podstawie firmy Amazon.com(2006) Rycerz, Ewelina; Batko, BogdanCelem pracy jest zbadanie funkcjonowania firmy internetowej oraz sprawdzenie, w jaki sposób specyfika e-biznesu wpływa na rozwiązania logistyczne. W tym celu wybrałam przeanalizowanie jednego z największych sklepów internetowych, Amazon.com, jako niekwestionowanego lidera wśród detalistów on-line. Dwa pierwsze rozdziały są teoretycznym wstępem do dalszej części badawczej. Pierwszy rozdział zawiera wiele różnych definicji logistyki, które ją opisują i charakteryzują. Dodatkowo przedstawia podstawowe informacje na temat logistyki takie jak koszty oraz logistyczny system informacji. Kolejny rozdział przedstawia meritum e-biznesu oraz czynniki istotne w prowadzeniu działalności internetowej, takie jak: sklep internetowy wraz z wyszczególnieniem płatności, bezpieczeństwa i technologii oraz marketing w Internecie. Trzeci rozdział zawiera opis firmy internetowej Amazon.com oraz jej historię i główne informacje dotyczące założyciela. Kolejny rozdział jest analizą firmy Amazon.com pod względem jej działalności w Internecie. W tym rozdziale znajduje się szczegółowy opis strony internetowej z opisem zawartości oraz jej funkcjonalności. Ponadto opisano proces zakupu, oraz technologię Amazon.com, która obsługuję stronę internetową oraz zajmuje się gromadzeniem, analizowaniem i przetwarzaniem informacji dotyczących produktów i klientów. Ostatni rozdział jest analizą dystrybucji tej firmy, łańcucha dostaw oraz systemu logistycznego z uwzględnieniem opisu procesów logistycznych oraz rozwiązań technologicznych.Pozycja Logistyka i e-biznes na podstawie firmy Amazon.com(2006) Rycerz, Ewelina; Batko, BogdanCelem pracy jest zbadanie funkcjonowania firmy internetowej oraz sprawdzenie, w jaki sposób specyfika e-biznesu wpływa na rozwiązania logistyczne. Autor analizuje, które działania składają się na procesy e-biznesowe a które na logistyczne. Ponadto bada jak wygląda proces zakupu od momentu zapoznania się z ofertą sklepu internetowego, poprzez składanie zamówień, związane z tym płatności, dostawę produktu, na obsłudze klienta kończąc. Dodatkowo interesującym aspektem jest to, co dzieje się wewnątrz firmy, w jaki sposób oraz gdzie zamówienia są przetwarzane i realizowane oraz jaka technologia jest zaangażowana w te procesy. W tym celu wybrano do analizy jednen z największych sklepów internetowych, Amazon.com, lidera wśród detalistów on-line. Dwa pierwsze rozdziały są teoretycznym wstępem do dalszej części badawczej. Pierwszy zawiera wiele różnych definicji, oraz podstawowe informacje na temat logistyki takie jak koszty oraz logistyczny system informacji. Następny rozdział przedstawia meritum e-biznesu oraz czynniki istotne w prowadzeniu działalności internetowej, takie jak: sklep internetowy wraz z wyszczególnieniem płatności, bezpieczeństwa i technologii oraz marketing w Internecie. Trzeci rozdział zawiera opis firmy internetowej Amazon.com oraz jej historię i główne informacje dotyczące założyciela. Kolejny rozdział jest analizą firmy Amazon.com pod względem jej działalności w Internecie. W tym rozdziale znajduje się szczegółowy opis strony internetowej z opisem zawartości oraz jej funkcjonalności. Ponadto rozdział ten zawiera proces zakupu, krok po kroku. Ostatnią część stanowi opis technologii Amazon.com, która obsługuję stronę internetową oraz zajmuje się gromadzeniem, analizowaniem i przetwarzaniem informacji dotyczących produktów i klientów. Ostatni rozdział jest analizą dystrybucji tej firmy, łańcucha dostaw oraz systemu logistycznego z uwzględnieniem opisu procesów logistycznych oraz rozwiązań technologicznych.