Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sabat, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Negocjacje jako sztuka osiągania celu. Aspekt teoretyczny i praktyczny problemu
    (2013-07-04 10:01:59) Sabat, Agnieszka; Majczyna, Marek
    Celem pracy jest próba przedstawienia, jak bardzo we współczesnych warunkach gospodarczych, w dobie globalizacji i prowadzenia rozmów między narodami umiejętności negocjacyjne są wyjątkowo przydatne. Rozdział pierwszy przybliża pojęcie negocjacji, genezę ich powstania, rozwój i ewaluację na przestrzeni lat oraz to, co jest ich istotą. Ponadto przedstawia wizerunek negocjatora, postawy, jakie przyjmuje, style którymi się kieruje. W rozdziale scharakteryzowane zostały cele, jakie przyświecają rozpoczęciu negocjacji oraz sposoby, w jaki się je przeprowadza. Ponadto wyróżnia czynniki, które ułatwiają negocjacje oraz te, które nie sprzyjają rozmowom negocjacyjnym. W rozdziale drugim wyodrębniono negocjacje klasyfikując je jako te, które podejmowane są w otoczeniu biznesu i poza nim. Przytoczona została definicja negocjacji biznesowych i poza biznesowych oraz ich klasyfikacje. Skoncentrowano się wokół etapów i faz dyskusji negocjacyjnych oraz przedstawiono style negocjacji biznesowych wraz z ich kluczowymi cechami. Opisano również możliwe do wykorzystania strategie negocjacyjne. W rozdziale wiele uwagi poświęcono negocjacjom z zagranicznymi partnerami biznesowymi. Rozdział trzeci zawiera studium dwóch przypadków negocjacji – zakończonych sukcesem i porażką. W tym celu scharakteryzowano ogólnie przedmiot działalności spółki Metalurgia S.A., w której prowadzone były rozmowy negocjacyjne. Studium przypadków zawiera również ocenę przeprowadzonych negocjacji, wnioski i propozycje usprawnień.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi