Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sadowa Ewa"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza wizerunku stacji radiowej na przykładzie Radia Eska
    (2008) Sadowa Ewa; Wdowiak, Wojciech
    Przed rokiem 1989 funkcjonowanie rynku radiowo- telewizyjnego było bardzo proste ze względu na prawo, które je regulowało. Państwo posiadało monopol, czego skutkiem było istnienie jedynie mediów państwowych. W 1939 roku weszła w życie ustawa, dzięki której zdołano uregulować wszystkie problemy związane z prawidłowym funkcjonowaniem mediów elektronicznych. Do głównych zadań radiofonii i telewizji należały między innymi dostarczanie informacji, rozrywki oraz popieranie nowych inicjatyw na rynku. W pracy skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z rynkiem radiowym, jako unikalnym medium. Jego unikalność przejawia się przede wszystkim w dostępności do radia - można go słuchać niemal w każdym miejscu i o każdej porze. Słuchanie radia pobudza wyobraźnię, a co najważniejsze jego słuchanie nie przeszkadza w wykonywaniu innych czynności. Radio jest medium bardzo dynamicznym i dociera do bardzo szerokiego grona odbiorców.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi