Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sadowski, Daniel"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Fotografia komercyjna na usługach reklamy
    (2014-07-29 23:20:02) Sadowski, Daniel; Lizak, Jadwiga
    Niniejsza praca stawia sobie za cel opisanie teoretycznych podstaw fotografii i reklamy, a także zawiera analizę fotografii ze względu na semantykę użytych w niej znaków niewerbalnych ze szczególnym uwzględnieniem fotografii portretowej. Badanie zostało zaprojektowane jako ankieta internetowa, została rozpowszechniona przez popularny serwis społecznościowy, jak również zostały poddane analizie dwie fotografie portretowe. Podstawą reklamy obok słowa jest komunikacja ikoniczna, dlatego fotografia reklamowa składa się z wielu niewerbalnych znaków, do których zaliczamy: linie, barwę, kolor, światłocień, kompozycję, kadr, ruch. Głównym znakiem niewerbalnym, który kreuje odbiór fotografii jest światło. Fotografia, w której zostały użyte w sposób świadomy, niewerbalne znaki, a także powstała w poprawny sposób techniczny, jest fotografią komercyjną. Respondenci ankiety są świadomi w jaki sposób wpływa fotografia portretowa na reklamowany produkt, 77% badanych stwierdziło, że ten zabieg zwiększa atrakcyjność reklamowanego produktu, natomiast głównym zadaniem wizerunku w reklamie jest przyciągnięcie uwagi – uznało tak 29% badanych, innymi aspektami były: odwrócenie wzroku od niedoskonałości produktu, oddziaływanie na emocje klienta, urealistycznienie reklamy, oddziaływanie na wyobraźnię odbiorcy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi