Przeglądaj wg Autor "Sajdak, Gabriela"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wpływ działań marketingowych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej(2015-07-29 12:52:20) Sajdak, Gabriela; Lizak, JadwigaCelem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań promocyjnych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej. Działania marketingowe mają ogromny wpływ na procesy decyzyjne konsumentów zachodzących w otoczeniu gospodarki rynkowej. W związku z czym za priorytetową uznano próbę określenia, czy i w jakim stopniu działania marketingowe podejmowane przez organizację pożytku publicznego, jaką jest szkoła, wpływają na podejmowane przez uczniów i ich rodziców decyzje wyboru miejsca kontynuacji edukacji. A więc główny problem badawczy brzmi: Jakie są główne determinanty wyboru niepublicznej szkoły ponagimnazjalnej jako miejsca zdobywania wykształcenia przez absolwentów gimnazjów z terenu powiatu limanowskiego? Badania miały formę wywiadu bezpośredniego przeprowadzonego na podstawie kwestionariusza wśród młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, wywiadu z dyrektorem szkoły oraz analizy dokumentacji szkolnej. Po dokonaniu analizy można wysunąć wnioski, iż działania promocyjne szkoły mają znaczący wpływ na jej wybór przez potencjalnych uczniów. Głównym środkiem przekazywania informacji o szkole jest Internet oraz marketing szeptany, przez co niezwykle istotne jest dbanie o uczniów, którzy już zdobywają wykształcenie w ZSOiZ w Limanowej.