Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sajdak, Gabriela"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ działań marketingowych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej
    (2015-07-29 12:52:20) Sajdak, Gabriela; Lizak, Jadwiga
    Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu działań promocyjnych organizacji na rozpoznawalność jej produktów na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. ks. prof. Józefa Tischnera w Limanowej. Działania marketingowe mają ogromny wpływ na procesy decyzyjne konsumentów zachodzących w otoczeniu gospodarki rynkowej. W związku z czym za priorytetową uznano próbę określenia, czy i w jakim stopniu działania marketingowe podejmowane przez organizację pożytku publicznego, jaką jest szkoła, wpływają na podejmowane przez uczniów i ich rodziców decyzje wyboru miejsca kontynuacji edukacji. A więc główny problem badawczy brzmi: Jakie są główne determinanty wyboru niepublicznej szkoły ponagimnazjalnej jako miejsca zdobywania wykształcenia przez absolwentów gimnazjów z terenu powiatu limanowskiego? Badania miały formę wywiadu bezpośredniego przeprowadzonego na podstawie kwestionariusza wśród młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, wywiadu z dyrektorem szkoły oraz analizy dokumentacji szkolnej. Po dokonaniu analizy można wysunąć wnioski, iż działania promocyjne szkoły mają znaczący wpływ na jej wybór przez potencjalnych uczniów. Głównym środkiem przekazywania informacji o szkole jest Internet oraz marketing szeptany, przez co niezwykle istotne jest dbanie o uczniów, którzy już zdobywają wykształcenie w ZSOiZ w Limanowej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi