Przeglądaj wg Autor "Sajdak, Jacek"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Plan marketingowy Odcinka Specjalnego „Dunajec”(2012-05-17 08:17:33) Sajdak, Jacek; Rutkowski, MarekCelem pracy są teoretyczne rozważania na temat istoty, struktury i zasad opracowywania planu marketingowego, a także opracowanie planu marketingowego dla Odcinka Specjalnego „Dunajec". Plan marketingowy to nowoczesne narzędzie marketingowe, służące do wskazywania kierunku działań organizacji, tak, aby były one spójne. Wszystkie te działania powinny składać się na większe przedsięwzięcie i dzięki temu przynosić lepsze rezultaty. Na potrzeby projektowanego planu marketingowego przeprowadzono badania marketingowe, w których metodą badawczą była ankieta. Badania przeprowadzono wśród osób związanych z wędkarstwem. Wyniki badań pozwoliły na opracowanie planu marketingowego dla OS „Dunajec". Realizacja planu pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie możliwości badanego obiektu. Wdrożenie planu ułatwi dotarcie do większego grona potencjalnych klientów OS „Dunajec", zachęci do odwiedzenia łowiska wędkarzy i ich rodzin. Spełnienie planu pozwoli na pełną prezentację możliwości i atutów odcinka.