Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Samaruk Patryk"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Polityka innowacji produktowych w przedsiębiorstwie na przykładzie Tymbark S.A.
    (2006) Samaruk Patryk; Wiktor, Jan
    Celem niniejszej pracy jest ukazanie sukcesu marki Tymbark przez pryzmat wprowadzanych innowacji. Pod pojęciem „ukazanie sukcesu” należy rozumieć znaczenie innowacji dla sukcesu produktu, przedstawienie nowych produktów Tymbarku w otoczeniu bezpośredniej konkurencji oraz ukazanie profilu marki Tymbark i jej rozwoju na przełomie kilku lat. Podstawowymi hipotezami pracy były: „Innowacje jako kluczowym czynnik sukcesu produktu na rynku FMCG” oraz „Innowacje ważnym atrybutem marki Tymbark”. Położono nacisk na określenie stopni ważności innowacji jako motoru napędowego marki. Przedstawiono definicje związane z produktem oraz marką, politykę innowacji i kreowania nowego produktu, rozwój opakowań oraz pozycję Tymbark S.A. w sektorze producentów soków owocowych w Polsce. Poruszone zostały tematy związane z historią firmy, rynkiem soków, nektarów i napojów w Polsce oraz szansami i zagrożeniami po wejściu do Unii Europejskiej. Dokonano ocena polityki innowacji produktowych na przykładzie firmy Tymbark S.A. Na przykładzie polityki produktowej marki Tymbarki ukazano, jak umiejętnie wprowadzane innowacyjne produkty przełożyły się na sukces marki. Marki, która zdobyła pozycję lidera.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi