Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Samborska, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola komunikacji interpersonalnej w budowaniu pozytywnych relacji w kontaktach recepcjonistka – pacjent na przykładzie poradni lekarza rodzinnego w powiecie gorlickim
    (2012-07-19 10:01:42) Samborska, Katarzyna; Głuc, Krzysztof
    Przedmiotem badań uczyniono komunikację interpersonalną w kontaktach recepcjonistki z pacjentem. Poniższa praca to próba odpowiedzi na następujące pytanie: Jaka jest rola komunikacji interpersonalnej w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy recepcjonistką a pacjentem? Badanie właściwe zostało przeprowadzone w 6 Poradniach powiatu gorlickiego w kwietniu i maju 2012 roku. Jako metodę badań zastosowano: sondaż diagnostyczny, jako technikę: kwestionariusz ankiety. Analizowano próbę składającą się z 30 ankiet, wypełnionych przez 30 recepcjonistek. Z badań wynika, że umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej są niezbędne w budowaniu pozytywnych relacji pomiędzy recepcjonistką a pacjentem. Badania potwierdziły hipotezę ogólną. Badana populacja w większości posiada podstawową wiedzę z zakresu komunikacji interpersonalnej, jednak wiedza ta wymaga dalszego szkolenia w tej kwestii. Są wśród badanych kobiety, które przyznały, że z wyjątkowo „trudnym pacjentem” mają problem z komunikacją. Analiza badań, którą przeprowadzono dowodzi, że badania na powyższy temat powinny być prowadzone na szerszą skalę, a wnioski powinny pomóc w podniesieniu jakości komunikacji interpersonalnej na terenie placówek, w których odbyły się badania. Ponadto, wyniki powyższych badań mogą być wykorzystane w stworzeniu programu edukacyjnego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi