Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Schiller Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dydaktyczne funkcje Internetu wspomagające edukację biznesową
    (2007) Schiller Magdalena; Tomalska, Halina
    Internet to dla wielu ludzi współcześnie najbardziej doskonałe z istniejących mediów. Tak powszechne, że pomału staje się niezbędny w ludzkim funkcjonowaniu. Jest użytkowany w prawie każdej dziedzinie życia, choć kiedy pojawił się, nawet najśmielsi nie przypuszczali, że jego rozwój będzie tak spektakularny w skutkach. Internet wprowadził w życie nową jakość, pokazując nieznane dotąd możliwości, o których istnieniu człowiek nie miał pojęcia. Edukacja, kultura, polityka, gospodarka, to sfery życia, którym Internet nadał już nowe oblicze, zmienił istotę, strukturę, priorytety każdej z nich, zmieniając życie każdego z nas, nas samych. Zajmując przewodnią pozycję w erze informacji, wymusza na nas „gonitwę” za szybko biegnącym światem, dając wskazówkę, iż wiedza to jedyny klucz, do „wszystkich drzwi” współczesnego świata. Znaczeniu wiedzy uzyskanej przez Internet, poświęcona jest niniejsza praca. Jej celem jest próba przedstawienia dydaktycznych funkcji tego medium, jakie realizowane są w toku nauki przedmiotów biznesowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi