Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Siedlarz Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus
    (2005) Siedlarz Katarzyna; Wiktor, Jan M.
    Celem pracy jest analiza strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu na przykładzie samochodu Renault Modus. Omówiono zagadnienia związane z produktem, jego budową, cyklem życia, rodzajami oraz elementami wyposażenia produktu. Przedstawiono informacje o nowym produkcie, jego klasyfikację, stadia wprowadzenia na rynek, procedurę poszukiwań innowacji oraz proces adaptacji nowego produktu przez konsumentów. Omówiono działania promocyjne używane podczas wprowadzenia nowego produktu na rynek - opisana została promocja, reklama, sprzedaż osobista, PR oraz promocja dodatkowa. Dokonano analizy nowego samochodu Renault – przedstawiono charakterystykę firmy Renault, drogę tworzenia nowego modelu, innowacje w nim zawarte oraz narzędzia promocyjne.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi