Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Siedlik, Barbara"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywne formy motywowania pracowników wśród sprzedawców branży fotograficznej
    (2011-10-19 11:01:05) Siedlik, Barbara; Radacki, Artur
    Celem pracy jest wykazanie, które z form motywowania pracowników są najbardziej efektywne wśród sprzedawców branży fotograficznej oraz przez zastosowanie jakich technik i systemów motywacyjnych firma dąży do osiągnięcia celów. Tematy podjęte w pracy będą oparte na bogatej literaturze, portalach internetowych, wiedzy zdobytej w Wyższej Szkole Biznesu, własnych przemyśleniach oraz badaniach ankietowych. Całość pracy wzbogacono rysunkami, tabelami i wykresami, które będą obrazować omawiane zagadnienia. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy obejmuje treści z zakresu teorii motywacji, jej definicje i znaczenie w środowisku pracy. Opisane zostaną teorie, na czym polegają i jak mogą być zastosowane w systemie motywacyjnym. Rozdział drugi zawiera opis instrumentów pobudzania motywacji. Szczegółowo przeanalizowano środki płacowe i pozapłacowe, które inspirują pracowników do efektywnej pracy. Przedstawiono również jaką rolę w motywowaniu odgrywa menedżer. W rozdziale trzecim dokonano charakterystyki badanej zbiorowości – sprzedawców zatrudnionych przez firmę Fotojoker. Ponadto rozdział ten będzie zawierał zagadnienia metodologiczne pracy : problematykę badawczą, opis narzędzi badawczych, przebieg oraz wyniki przeprowadzonych badań, ocenę i wnioski. Wyniki uzyskane po przeprowadzeniu ankiety, potwierdzają postawione hipotezy. Na różnych pracowników działają różne formy motywowania, każdego pracownika należy traktować indywidualnie ze szczególnym uwzględnieniem jego potrzeb. Ten temat dotyczył hipotezy głównej.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Manipulacja zachowaniami klienta jako narzędzie realizacji celów strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotojoker
    (2014-02-22 23:54:18) Siedlik, Barbara; Choroszczak, Jerzy
    Dobra strategia marketingowa to czynnik warunkujący istnienie przedsiębiorstwa na rynku oraz pozwalający wyróżnić go spośród innych. To bardzo ważny aspekt będący częścią składową każdej firmy. W niniejszej pracy poruszono kwestie teoretyczne związane z zagadnieniem strategii oraz manipulacji zachowaniami klienta, a także poddano analizie funkcjonujące pomiędzy nimi zależności. Badania przeprowadzone w firmie Fotojoker zajmującej się sprzedażą sprzętu fotograficznego i usług, pokazały, że istnieje ścisły związek pomiędzy strategią marketingową przedsiębiorstwa a stosowaniem technik manipulacyjnych. Widać jak dużą rolę w handlu odgrywa sprzedawca i jego talent do sprzedaży, sztuka negocjacji, reklama i postawy konsumenckie. Dla lepszego rozwinięcia problemu badawczego w pracy zastosowano metodę obserwacji uczestniczącej jawnej oraz ukrytej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi