Przeglądaj wg Autor "Siedlik, Barbara"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Efektywne formy motywowania pracowników wśród sprzedawców branży fotograficznej(2011-10-19 11:01:05) Siedlik, Barbara; Radacki, ArturCelem pracy jest wykazanie, które z form motywowania pracowników są najbardziej efektywne wśród sprzedawców branży fotograficznej oraz przez zastosowanie jakich technik i systemów motywacyjnych firma dąży do osiągnięcia celów. Tematy podjęte w pracy będą oparte na bogatej literaturze, portalach internetowych, wiedzy zdobytej w Wyższej Szkole Biznesu, własnych przemyśleniach oraz badaniach ankietowych. Całość pracy wzbogacono rysunkami, tabelami i wykresami, które będą obrazować omawiane zagadnienia. Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy obejmuje treści z zakresu teorii motywacji, jej definicje i znaczenie w środowisku pracy. Opisane zostaną teorie, na czym polegają i jak mogą być zastosowane w systemie motywacyjnym. Rozdział drugi zawiera opis instrumentów pobudzania motywacji. Szczegółowo przeanalizowano środki płacowe i pozapłacowe, które inspirują pracowników do efektywnej pracy. Przedstawiono również jaką rolę w motywowaniu odgrywa menedżer. W rozdziale trzecim dokonano charakterystyki badanej zbiorowości – sprzedawców zatrudnionych przez firmę Fotojoker. Ponadto rozdział ten będzie zawierał zagadnienia metodologiczne pracy : problematykę badawczą, opis narzędzi badawczych, przebieg oraz wyniki przeprowadzonych badań, ocenę i wnioski. Wyniki uzyskane po przeprowadzeniu ankiety, potwierdzają postawione hipotezy. Na różnych pracowników działają różne formy motywowania, każdego pracownika należy traktować indywidualnie ze szczególnym uwzględnieniem jego potrzeb. Ten temat dotyczył hipotezy głównej.Pozycja Manipulacja zachowaniami klienta jako narzędzie realizacji celów strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotojoker(2014-02-22 23:54:18) Siedlik, Barbara; Choroszczak, JerzyDobra strategia marketingowa to czynnik warunkujący istnienie przedsiębiorstwa na rynku oraz pozwalający wyróżnić go spośród innych. To bardzo ważny aspekt będący częścią składową każdej firmy. W niniejszej pracy poruszono kwestie teoretyczne związane z zagadnieniem strategii oraz manipulacji zachowaniami klienta, a także poddano analizie funkcjonujące pomiędzy nimi zależności. Badania przeprowadzone w firmie Fotojoker zajmującej się sprzedażą sprzętu fotograficznego i usług, pokazały, że istnieje ścisły związek pomiędzy strategią marketingową przedsiębiorstwa a stosowaniem technik manipulacyjnych. Widać jak dużą rolę w handlu odgrywa sprzedawca i jego talent do sprzedaży, sztuka negocjacji, reklama i postawy konsumenckie. Dla lepszego rozwinięcia problemu badawczego w pracy zastosowano metodę obserwacji uczestniczącej jawnej oraz ukrytej.