Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sierpowski Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Dobór instrumentów promocji na przykładzie Rafinerii Trzebinia S.A.
    (2001) Sierpowski Piotr; Łyszczarz, Halina
    Rynek olejowy i paliwowy w naszym kraju przechodzi ciągłe zmiany. Przybywa firm, które do niedawna nie miały zbyt dużego udziału w sprzedaży produktów naftowych, a teraz rozpoczynają zawziętą walkę o pozyskanie nowych obszarów dla zbytu swoich towarów. Ciągły wzrost konkurencji stanowi dość poważne utrudnienie zarówno dla pozyskiwania nowych rynków zbytu jak i utrzymania dotychczasowych. Zmusza to firmy do poszukiwania nowych rozwiązań, a także podnoszenia jakości produkcji i usług przy równoczesnym aktywnym ich promowaniu. W dzisiejszych czasach kampania reklamowa stanowi bardzo ważny i strategiczny punkt rozwoju przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena trafności doboru instrumentów promocji w badanym przedsiębiorstwie. Dokonano charakterystyki systemu promocji, ukazując tym samym miejsce promocji w działaniach marketingowych. Zaprezentowano instrumenty tego procesu i czynniki je kształtując. Przedstawiono charakterystykę Rafinerii Trzebinia S.A. uwzględniając jej sytuację ekonomiczno-finansową, profil działania oraz docelowy krąg odbiorców. Dokonano diagnozy oraz oceny systemu promocji stosowanego przez firmę.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi