Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Siorek, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Niestandardowe formy promocji w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
    (2012-04-18 12:12:31) Siorek, Magdalena; Rutkowski, Marek
    Przedmiotem niniejszej pracy były rozważania dotyczące wykorzystania niestandardowych form promocji przez przedsiębiorstwa. Pierwszy rozdział poświęcony jest omówieniu procesu komunikacji marketingowej, jego istocie, kluczowych elementach oraz przedstawione zostały różne jej modele. Omówiono proces projektowania kampanii promocyjnych, etapy ich przygotowania oraz podstawowe zasady tworzenia. Scharakteryzowano różne sposoby oceny efektywności komunikacji marketingowej oraz wyodrębniono i opisano różne rodzaje niestandardowych form promocji. Drugi rozdział zawiera charakterystykę wybranych niestandardowych form promocji. Omówiono istotę marketingu szeptanego, marketingu wirusowego i jego wykorzystanie w promocji, zaprezentowano charakterystykę i kierunki rozwoju ambient marketingu oraz przedstawiono sposób projektowania i wdrażania kampanii promocyjnych opartych na event marketingu. W trzecim rozdziale znajdują się opisy praktycznych przykładów niestandardowych form promocji. Omówione zostały kampanie marketingowe które zastosowały marketing wirusowy. Autor przedstawił przykłady wykorzystania marketingu szeptanego do kształtowania pozytywnego wizerunku firmy i jej oferty. W rozdziale tym znajdują się również przykłady skutecznego wykorzystania ambient marketingu oraz kampanii eventowych. Ostatni rozdział poświęcony został analizie wyników badań bezpośrednich. Znajdziemy w nim informacje dotyczące wiedzy respondentów na temat wykorzystania niestandardowych form reklamy. Poznamy opinie ankietowanych na temat najnowszych form marketingu a także autor dokona identyfikacji zachowań ankietowanych odnośnie wykorzystania niestandardowych form marketingu przez ich przedsiębiorstwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi