Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Siudak, Maciej"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Marketingowe aspekty zarządzania firmą na przykladzie Spółdzielni Pracy "Muszynianka" w Krynicy
    (2006) Siudak, Maciej; Wdowiak, Wojciech
    Celem pracy jest ukazanie marketingowych aspektów zarządzania firmą poprzez przedstawienie jej rozwoju w różnych okresach działalności. Szczególną uwagę zwrócono na elementy marketingu mix, a więc na produkt, cenę kanały dystrybucji oraz promocję i reklamę. W związku z tym można sformułować następujące hipotezy badawcze:- zgodnie z obecnymi preferencjami konsumentów konieczne jest poszerzenie asortymentu oraz zmiany w opakowaniu produktu,- strategia ustalenia cen, preferowanych przez spółdzielnie, jest najbardziej korzystna i efektywna dla firmy,- ciągłe rozwijanie sieci zbytu przyczynia się do większej penetracji wody na rynku, lecz wymaga istotnych zmian w sektorze logistycznym,- rozszerzenie sposobów promocji i reklamy znacznie zwiększyłoby rozwój firmy oraz podniosło poziom sprzedaży. Zakres pracy związany jest z ukazaniem sposobów zarządzania firmą począwszy od zagadnień teoretycznych dotyczących rodzajów zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem elementów marketingu mix. Obszar badań, dotyczący spółdzielni obejmuje proces zarządzania produktem, ceną, kanałami dystrybucyjnymi oraz promocją i reklamą. Praca opracowywana była głównie na podstawie dokumentacji, uzyskanej dzięki uprzejmości osób zarządzających. Dokumenty te zawierały materiały z zakresu struktury i funkcjonowania firmy, ustalania cen, sposobów sprzedaży, reklamy i promocji. Część wiadomości zawartych w pracy została opracowana na podstawie literatury przedmiotu oraz własnych obserwacji i doświadczeń.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Marketingowe aspekty zarządzania firmą na przykladzie Spółdzielni Pracy Muszynianka w Krynicy
    (2006) Siudak, Maciej; Wdowiak, Wojciech
    Celem pracy było ukazanie marketingowych aspektów zarządzania firmą poprzez przedstawienie jej rozwoju w różnych okresach działalności. Szczególną uwagę zwrócono na elementy marketingu mix, a więc na produkt, cenę kanały dystrybucji oraz promocję i reklamę. W związku z tym można sformułować następujące hipotezy badawcze:- zgodnie z obecnymi preferencjami konsumentów konieczne jest poszerzenie asortymentu oraz zmiany w opakowaniu produktu,- strategia ustalenia cen, preferowanych przez spółdzielnie, jest najbardziej korzystna i efektywna dla firmy,- ciągłe rozwijanie sieci zbytu przyczynia się do większej penetracji wody na rynku, lecz wymaga istotnych zmian w sektorze logistycznym,- rozszerzenie sposobów promocji i reklamy znacznie zwiększyłoby rozwój firmy oraz podniosło poziom sprzedaży. Obszar badań, dotyczący spółdzielni obejmuje proces zarządzania produktem, ceną, kanałami dystrybucyjnymi oraz promocją i reklamą. Praca opracowywana była głównie na podstawie dokumentacji, uzyskanej dzięki uprzejmości osób zarządzających. Dokumenty te zawierały materiały z zakresu struktury i funkcjonowania firmy, ustalania cen, sposobów sprzedaży, reklamy i promocji. Część wiadomości zawartych w pracy została opracowana na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń. Dużą pomocą i ułatwieniem okazał się dostęp do Internetu, gdzie informacje ze stron, po weryfikacji również zostały wykorzystane w pracy. Podsumowując sposoby działań marketingowych przeprowadzanych w badanej spółdzielni, można stwierdzić, że firma zarządzana jest w sposób zadowalający. Hipotezy badawcze, przyjęte na wstępie pracy potwierdziły się.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi