Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Skowron, Szymon"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Tworzenie alternatywnej rzeczywistości i efektów specjalnych na potrzeby filmu przy użyciu programów Autodesk 3DS Max oraz Adobe After Effects
    (2013-08-28 02:34:14) Skowron, Szymon; Białas, Franciszek
    Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że w dzisiejszych czasach, przy wykorzystaniu odpowiednich, szeroko dostępnych programów komputerowych jest możliwe stworzenie alternatywnej rzeczywistości na własnym komputerze. Trudnością powyższej pracy inżynierskiej było podjęcie próby stworzenia filmu przy pomocy wszelkiego rodzaju narzędzi wykorzystywanych przy produkcjach pełnometrażowych. Dlatego też podczas tworzenia filmu będącego tematem pracy starałem się przy pomocy ograniczonych narzędzi stworzyć jak najbardziej profesjonalny efekt. Każdy kto interesuje się grafiką i animacją komputerową, lubi bajki albo po prostu chce się pośmiać, musiał słyszeć o „Shreku”, który do dzisiaj bije rekordy popularności. Podobnie jak wspomniany wcześniej „Final Fantasy” tak i „Shrek” w 2001 roku podbił serca milionów widzów na całym świecie dorabiając się do dnia dzisiejszego 3 kontynuacji. Oczywiście istnieje o wiele więcej tytułów wartych wspomnienia – wszystko jednak sprowadza się do tego, że media w naszych czasach garściami czerpią z tego co zaoferować może odpowiednie oprogramowanie oraz technologie. I robią to coraz częściej, ku uciesze kinomanów na całym świecie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi