Przeglądaj wg Autor "Skut, Sabina"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Motywowanie i szkolenie pracowników a jakość obsługi klienta na przykładzie stacji „OWOPOL”(2011-12-16 21:31:16) Skut, Sabina; Gwiżdż, AndrzejNiniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W pracy przedstawiono definicje związane z pojęciem jakości obsługi klienta, systemami zarządzania jakością oraz systemami motywowania i szkolenia pracowników. Celem pracy jest określenie, czy motywowanie i szkolenie pracowników stacji wpływa na jakość obsługi klienta w firmie „OWOPOL” Rusnarczyk & Koza w Łącku. Główną metodą badawczą zastosowaną w pracy była ankieta przeprowadzona wśród klientów stacji. Postawiono trzy hipotezy badawcze, które zostały zweryfikowane za pomocą przeprowadzonych badań: 1. Lojalność klientów stacji „OWOPOL” jest efektem wysokiej oceny jakości obsługi. 2. Determinantą zadowolenia klientów stacji „OWOPOL” są kompetencje jej pracowników. 3. Czas obsługi jest istotnym elementem uzyskania satysfakcji klientów stacji „OWOPOL”.Pozycja Ocenianie i motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie rynkowym "OWOPOL" Rusnarczyk & Koza Spółka Jawna(2009-10-12 09:10:26) Skut, Sabina; Gwiżdż, AndrzejCelem pracy jest prezentacja technik motywowania i oceniania pracowników oraz próba identyfikacji możliwości ich zastosowania w firmie "OWOPOL" Rusnarczyk & Koza Spółka Jawna, w której przeprowadzono badania ankietowe pracowników. Rozdział pierwszy prezentuje dostępne w literaturze przedmiotu definicje i teorie motywacji. Przedstawia podstawowe zagadnienia związane z motywowaniem, oceną pracownika oraz zasadami stosowanymi w ocenie pracownika w polityce personalnej. Zarządzanie zasobami ludzkimi to dyscyplina naukowa, która bardzo prężnie rozwija się i jest wykorzystywania w przedsiębiorstwach. Rozdział drugi prezentuje zagadnienia związane z metodologicznym aspektem systemu ocen pracowniczych jak i motywowania pracowników. Omówiono formy i techniki wykorzystywane przez organizacje do motywowania i oceny pracowników, by w sposób sprawiedliwy i adekwatny do zaangażowania i wykonywania zadań wynagradzać pracowników. Rozdział trzeci przedstawia zasady i sposoby motywowania a także oceniania pracowników w firmie „OWOPOL” Rusnarczyk & Koza w Łącku. W kontekście założeń formalnych systemu przedstawiono, na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych opinię pracowników firmy dotyczącą wybranych elementów ich oceniania i motywowania.