Przeglądaj wg Autor "Snopkowski, Aleksander"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej(2015-11-09 00:31:35) Snopkowski, Aleksander; Honkisz, MałgorzataPortale społecznościowe nie od dziś pokazują siłę, która umożliwia nie tylko komunikację między najbliższymi znajomymi. W dzisiejszych czasach Internet to niepozornie coraz silniejszy środek przekazu wszelkich informacji. Rozwój Sieci a tym samym portali społecznościowych doprowadził do tego, iż społeczeństwo zasypywane jest tysiącami informacji przez co tradycyjna reklama dla wielu osób odeszła w niepamięć. W rozdziale pierwszym autor zwróci szczególną uwagę na ukazanie czym w rzeczy samej jest marketing społecznościowy, jak również przedstawi jego istotne odłamy, które pomocne będą w dalszych rozważaniach autora. Część druga pracy w szczególności poświęcona zostanie ukazaniu fenomenu prowadzenia efektywnej kampanii reklamowej na portalu Facebook. W części trzeciej przedstawiona zostanie analiza badawcza, poprzez którą autor szczegółowo przeanalizuje wyniki i materiały zgromadzone w oparciu o ankietę. Zaangażowanie coraz większej liczby aktywnych internautów, jak i powszechne zainteresowanie ze strony handlowców działaniami marketingowymi mogą okazać się kluczem do budowania sukcesu oraz pozytywnego wizerunku firmy. Empiryczna część pracy pokazuje, że fenomen portali zaspakaja ludzkie potrzeby w dzisiejszych czasach. Poprzez portale społecznościowe i ich efektywne wykorzystanie można zachęcić konsumentów do dzielenia się swoimi własnymi pomysłami i wykorzystać je w pracy przedsiębiorstw nad tworzeniem i rozwojem swoich produktów na tle konkurencji.