Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sokalska, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształtowanie wizerunku firmy w oczach klientów na przykładzie firmy Ciarko
    (2014-07-23 15:00:15) Sokalska, Anna; Ujwary-Gil, Anna
    Niniejsza praca opisuje sposób oraz znaczenie posiadania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w oczach otoczenia. Podkreślono znaczenie posiadania przez firmę pozytywnego wizerunku oraz opisano elementy, które mają wpływ na jego kształtowanie. Uwagę skupiono na podstawowych definicjach wizerunku, tożsamości przedsiębiorstwa i marki. Praca zawiera informacje na temat public relations. Opisuje jego cele i zadania, a także narzędzia i techniki wykorzystywane w procesie kształtowania obrazu przedsiębiorstwa. W przebiegu pracy przeprowadzono badania ankietowe z udziałem 70 osób – 35 pracowników i 35 klientów firmy Ciarko sp. z o.o. w Sanoku. Badania miały zweryfikować postawione hipotezy. W przebieg badań ustalono, że proces kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa w analizowanej firmie nie przebiega w sposób prawidłowy. Dyrekcja firmy dba o jej wizerunek i stara się kształtować go za pomocą dostępnych metod, jednak właściwe rezultaty otrzymuje tylko w stosunku do wizerunku wewnętrznego, w oczach swoich pracowników. Brak jest odpowiednich działań na zewnątrz firmy, które pozwoliłyby na uzyskanie pozytywnych wyników procesu w oczach klientów i odbiorców zewnętrznych. W efekcie pisania pracy autorka doszła do wniosku, że w badanym przedsiębiorstwie należy stworzyć komórkę odpowiedzialną za public relations lub skorzystać z wyspecjalizowanych w tym zakresie agencji. Pozwoli to firmie właściwie ulokować środki przeznaczone na cele wizerunkowe i ograniczy negatywne skutki niewłaściwie podejmowanych działań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi