Przeglądaj wg Autor "Sosnowska, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie badań markeringowych w procesie kształtowania wizerunku marki Green-Up(2012-09-03 07:36:47) Sosnowska, Anna; Rutkowski, MarekW pracy przedstawiono sposób identyfikacji wizerunku marki Green-Up oraz zaproponowano rozwiązania kształtowania jej wizerunku. Identyfikacji dokonano w toku badań marketingowych przy użyciu narzędzia jakim jest kwestionariusz ankiety. Badanie marketingowe przeprowadzono na terenie kampusu Wyższej Szkoły Biznesu – National- Louis University z siedzibą w Nowym Sączu na grupie studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Do najważniejszych wniosków wypływających z badań należy zaliczyć to, iż: jedynie co trzeci ankietowany był świadomy istnienia marki napojów energetyzujących Green-Up na rynku, wśród respondentów deklarujących znajomość marki Green-Up, co piąty, błędnie wskazał kategorię produktową do jakiej zalicza się marka Green-Up, wiedza badanych o dostępnych smakach napoju Green-Up była na bardzo niskim poziomie. Przy zakupie napoju Green-Up, znaczenie marki jest niewielkie. Ceni się walory smakowe oraz to, że Green-Up zawiera naturalną kofeinę. Przedstawione wnioski świadczy to o tym, iż w przypadku marki Green-Up obserwujemy zjawisko wspomaganą znajomością marki. Podsumowując, respondenci reprezentują najniższy z poziomów wiedzy o marce i ograniczają się do jej rozpoznawalności, a także nie wiedzą, jaką kategorię produktów reprezentuje.