Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Sowa-Mleczko, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie drzwi stalowychpłaszczowych przeciwpożarowych FPHU Wiśniowski
    (2011-09-29 20:53:28) Sowa-Mleczko, Katarzyna; Tokarz, Krzysztof
    Przedmiotem pracy jest zagadnienie wprowadzenia na rynek nowego produktu przez firmę FPHU Wiśniowski. Nowe produkty mają duże znaczenie dla firmy chcącej osiągnąć sukces rynkowy, dlatego ze względu na ciągłe innowacje i postęp technologiczny, a także zmieniające się preferencje nabywców, tak ważne jest ich wprowadzanie. W pracy opisane zostały zarówno kwestie formalno-prawne jak i merytoryczne powstające w czasie projektowania i przygotowania do produkcji, oraz ocena i efekty podjętych działań. Aby kompleksowo przedstawić ten temat przeprowadzono analizę danych historycznych oraz dokumentów dotyczących wprowadzania na rynek drzwi stalowych płaszczowych przeciwpożarowych, a ponadto wykonano analizę SWOT i wycenę projektu metodą NPV opartą na danych udostępnionych przez firmę. W świetle przeprowadzonych analiz stwierdzono, że decyzja o wprowadzeniu tego produktu na rynek była decyzją trafną, a system wprowadzania nowych produktów w firmie FPHU Wiśniowski oparty na innowacyjności wspieranej bardzo dobrze rozwiniętym zapleczem badawczym, działa sprawnie i jest dobrze zaprojektowany. Stawianie na nowe produkty daje firmie możliwość wykorzystania posiadanych zasobów, przedstawienia kompleksowej oferty, zdobycia nowych segmentów rynku, a w konsekwencji prowadzi do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i zwiększenia zysku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi