Przeglądaj wg Autor "Sowa-Mleczko, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie drzwi stalowychpłaszczowych przeciwpożarowych FPHU Wiśniowski(2011-09-29 20:53:28) Sowa-Mleczko, Katarzyna; Tokarz, KrzysztofPrzedmiotem pracy jest zagadnienie wprowadzenia na rynek nowego produktu przez firmę FPHU Wiśniowski. Nowe produkty mają duże znaczenie dla firmy chcącej osiągnąć sukces rynkowy, dlatego ze względu na ciągłe innowacje i postęp technologiczny, a także zmieniające się preferencje nabywców, tak ważne jest ich wprowadzanie. W pracy opisane zostały zarówno kwestie formalno-prawne jak i merytoryczne powstające w czasie projektowania i przygotowania do produkcji, oraz ocena i efekty podjętych działań. Aby kompleksowo przedstawić ten temat przeprowadzono analizę danych historycznych oraz dokumentów dotyczących wprowadzania na rynek drzwi stalowych płaszczowych przeciwpożarowych, a ponadto wykonano analizę SWOT i wycenę projektu metodą NPV opartą na danych udostępnionych przez firmę. W świetle przeprowadzonych analiz stwierdzono, że decyzja o wprowadzeniu tego produktu na rynek była decyzją trafną, a system wprowadzania nowych produktów w firmie FPHU Wiśniowski oparty na innowacyjności wspieranej bardzo dobrze rozwiniętym zapleczem badawczym, działa sprawnie i jest dobrze zaprojektowany. Stawianie na nowe produkty daje firmie możliwość wykorzystania posiadanych zasobów, przedstawienia kompleksowej oferty, zdobycia nowych segmentów rynku, a w konsekwencji prowadzi do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i zwiększenia zysku.