Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Stala, Natasza"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ocena jakości usług hotelarskich na przykładzie hotelu "Jan***"
    (2013-09-04 13:20:06) Stala, Natasza; Reśko, Dariusz
    Praca przedstawia podstawowe zagadnienia związane z turystyką i jakością usług hotelarskich oraz charakterystykę obiektu, który jest przedmiotem badań. Celem pracy jest ocena poziomu jakości usług świadczonych przez hotel :Jan***”, a hipoteza badawcza zakłada, iż pracownicy hotelu świadczą usługi na wysokim poziomie. Badania przeprowadzone zostały wśród klientów odwiedzających hotel w latach 2011 – 2013. Materiał badawczy stanowiła ankieta składająca się z 13 otwartych i zamkniętych pytań. Analiza wyników badań potwierdza hipotezę lecz wskazuje też na to, iż pewne elementy usługi wymagają udoskonalenia.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi