Przeglądaj wg Autor "Stala, Natasza"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ocena jakości usług hotelarskich na przykładzie hotelu "Jan***"(2013-09-04 13:20:06) Stala, Natasza; Reśko, DariuszPraca przedstawia podstawowe zagadnienia związane z turystyką i jakością usług hotelarskich oraz charakterystykę obiektu, który jest przedmiotem badań. Celem pracy jest ocena poziomu jakości usług świadczonych przez hotel :Jan***”, a hipoteza badawcza zakłada, iż pracownicy hotelu świadczą usługi na wysokim poziomie. Badania przeprowadzone zostały wśród klientów odwiedzających hotel w latach 2011 – 2013. Materiał badawczy stanowiła ankieta składająca się z 13 otwartych i zamkniętych pytań. Analiza wyników badań potwierdza hipotezę lecz wskazuje też na to, iż pewne elementy usługi wymagają udoskonalenia.