Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Staniec Kszysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Ocena pozycji strategicznej firmy "GRAND" i jej perspektyw na rynku techniki bankowej i biurowej
    (2000) Staniec Kszysztof; Mendys, Kazimiera
    Niniejsza praca jest próbą oceny perspektyw sektora techniki bankowej i zaawansowanych urządzeń biurowych. Wyniki analizy badanego sektora będą stanowić bazę do oceny pozycji strategicznej firmy GRAND Sp. z o.o. działającej na tym rynku. W części pierwszej przedstawiono ogólną charakterystykę sektora techniki bankowej i zaawansowanych urządzeń biurowych zawierającą opis jego specyficznych cech, obecne i przewidywane tendencje rozwoju rynku oraz charakterystykę pięciu strukturalnych sił konkurencyjnych działających w sektorze oraz dokonano charakterystyki firmy GRAND Sp. z o.o. Część druga zawiera analizę pozycji strategicznej firmy GRAND Sp. z o.o. w sektorze techniki bankowej i biurowej. Zamierzona analiza dotyczy kilku wybranych obszarów, które w znacznym stopniu decydują o pozycji firmy na rynku, m.in. analizę rynkowych aktywów firmy, analizę atutów i słabych stron firmy oraz identyfikację szans i potencjalnych zagrożeń oraz oszacowanie atrakcyjności rynku. Narzędziami badawczymi są powszechnie stosowane w analizie strategicznej metody portfolio, wsparte metodami jakościowymi m.in. analizą SWOT i krzywą cyklu życia produktu. Istotnym elementem analizy jest określenie potencjału finansowego firmy, dlatego oprócz analizy marketingowej przeprowadzona zostanala analiza finansowa firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi