Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Stanisz, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Komunikacja marketingowa w usługach kosmetycznych. Analiza na podstawie opinii klientek salonu kosmetycznego "Karolina" w Krakowie
    (2012-07-17 20:08:11) Stanisz, Piotr; Tomalska, Halina
    Od pewnego czasu obserwujemy w Polsce dynamiczny rozwój kosmetologii. Kosmetyka jest zawodem świadczącym usługi dla ludności i obejmuje czynności związane z zachowaniem zdrowia, pielęgnacją i upiększaniem. Nasze pierwsze skojarzenia wskazują ogromną przepaść, jaka dzieli współczesną kosmetykę od tej z dawno minionych czasów. Po bliższym przyjrzeniu się historii kosmetyki stwierdzamy, ze zadania i korzyści będące celem współczesnej kosmetyki niewiele różnią się od tych dawnych. Historia kosmetyki ukazuje nam motywy, jakimi kierowali się nasi przodkowie, pielęgnując swoje ciało, Podróż do przeszłości może wyostrzyć nasze spojrzenie na życzenia i oczekiwania współczesnych klientów. W pracy omówiono następujące zagadnienie: Komunikację marketingową w branży kosmetycznej w oparciu o gabinet kosmetyczny, którego najwyższym zamierzeniem jest świadczenie usług wysokiej jakości, dzięki którym będzie możliwa budowa silnej marki dobrze rozpoznawalnej na krakowskim rynku. Celem pracy było uzyskanie wiedzy na temat usług kosmetycznych i zapotrzebowania na dane usługi, jako narzędzie badawcze zastosowano kwestionariusz ankietowy, dzięki któremu uzyskano rzetelne wyniki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi