Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Starczewska Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Aspekty metodyczne badania strategii marketingowych na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
    (2006) Starczewska Agnieszka; Wdowiak, Wojciech
    Postęp technologiczny w dzisiejszych czasach osiągnął zawrotne tempo. Niemalże w każdej dziedzinie naszego życia spotykamy się z coraz to nowszymi osiągnięciami techniki. Celem pracy jest prezentacja istoty, założeń oraz metod analizy strategicznej. Z celem tym związany jest również cel praktyczny pracy polegający na diagnozie, ocenie oraz prezentacji zmian w strategii Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.. W pracy przedstawiono koncepcję strategii marketingowych oraz ich elementów, a także opisy narzędzi wykorzystywanych przy analizowaniu strategii marketingowej. Zaprezentowano analizę obecnej sytuacji Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. w oparciu o rynek na którym działa, oraz przedstawiono istniejącą i wykorzystywaną w działalności strategię marketingową a także ocenę obecnej sytuacji w zestawieniu z ewentualnymi kierunkami zmian.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi