Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Starzyk Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Allianz
    (2003) Starzyk Katarzyna; Śmigielska, Grażyna
    Produkty branży ubezpieczeniowej odznaczają się specyficznymi właściwościami. Nie istnieją w sensie materialnym; to znaczy klient decydujący się na zakup, w zamian za wydane pieniądze, nie otrzymuje żadnej zmaterializowanej korzyści. Przy zakupie artykułów wyposażenia wnętrz, sprzętu gospodarstwa domowego czy urządzeń elektronicznych otrzymuje się konkretny przedmiot ułatwiający, bądź uprzyjemniający życie. W przypadku ubezpieczeń korzyści są odroczone (np. ubezpieczenia z funduszami inwestycyjnymi) bądź mają miejsce jedynie w przypadku wystąpienia szkody (ubezpieczenia komunikacyjne lub majątkowe). Działania marketingowe muszą zatem skupić się na uświadamianiu podstawowej korzyści płynącej z faktu ubezpieczenia się, jaką jest poczucie bezpieczeństwa, które zyskuje ubezpieczony. Każda firma działająca na rynku zwiększającej się konkurencji musi dbać o swój wizerunek; to on zapewnia firmie rozpoznawalność i budzi zaufanie potencjalnych klientów. Zagadnienia związane z kreowaniem tego wizerunku stanowią zasadniczą część rozważań niniejszej pracy. Przedstawione zostały te elementy marketingowej działalności firmy, które mają bezpośredni wpływ na zdobycie zaufania klientów, a w konsekwencji na sprzedaż produktu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi