Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Stasekova, Adriana"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketingowe i psychologiczne znaczenie ceny w sektorze w usługach hotelarskich
    (2012-10-15 13:06:22) Stasekova, Adriana; Wołowiec, Tomasz
    Praca koncentruje się na dwóch obszarach związanych z hotelarstwem: marketingowym znaczeniu ceny oraz zarządzaniem ceną w funkcjonowaniu takiej działalności. Omówione zostały fundamentalne kwestie związane z zarządzaniem, organizacją pracy w obszarze usług hotelarskich. Wprowadzono pojęcie ceny oraz ich rodzaje oraz znaczenie jakie ona odgrywa na rynku usług hotelarskich. Praca przedstawia analizę i znaczenie psychologiczne ceny w walce o klienta oraz z konkurencją na rynku. Została dokonana również analiza wskaźnikowa związana z funkcjonowaniem hotelu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi