Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Stec Jadwiga"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Planowanie i analiza strategii działania małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy "Batpol"
    (2008) Stec Jadwiga; Wdowiak, Wojciech
    Burzliwe otoczenie przedsiębiorstwa niesie za sobą potrzebę zmiany koncepcji zarządzania. Styl zarządzania operacyjnego skupiającego swą uwagę na podejmowaniu decyzji dotyczących bieżącej działalności firmy i zorientowanego na zyski w krótkim okresie czasu już nie wystarcza. Firma funkcjonująca w gospodarce rynkowej powinna koncentrować swoją uwagę na budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju. Strategia ta powinna polegać na wyznaczaniu długofalowych celów przynoszących sukces, oraz formułowaniu dostosowanych do sytuacji firmy i otoczenia, sposobów osiągnięcia celów tej firmy. Wiele firm nie podejmuje działań mających na celu znalezienie skutecznej strategii. Pozostają przy zarządzaniu operacyjnym, które wystarcza by przetrwać i funkcjonować. Jednak są przedsiębiorstwa, których kierownictwo chce prawdziwego sukcesu. Firmy te konsekwentnie i właściwie formułują strategie, które dają przedsiębiorstwu ogromne szanse na sukces i wybicie się ponad przeciętność. Ważnym elementem zarządzania strategicznego jest właściwe sformułowanie strategii, poparte analizą przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Strategia często wypracowywana jest latami i mozolnie doskonalona, a czasami jest efektem nowatorskiej koncepcji firmy. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie procesu formułowania strategii działania przedsiębiorstwa. W procesie formułowania strategii firmy wykorzystano metody analizy strategicznej - analizy mocnych i słabych stron, metody scenariuszowe, mapę grup strategicznych i analizę łańcucha wartości.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi