Przeglądaj wg Autor "Stefaniszyn, Joanna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Kampanie promocyjne przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek na przykładzie telefonii komórkowej PLAY(2011-04-01 15:45:57) Stefaniszyn, Joanna; Tomalska, HalinaBadania do niniejszej pracy przeprowadzono za pomocą wywiadu. Jako narzędzia badawczego użyto kwestionariuszy ankietowych, które zostały przekazane do uzupełnienia respondentom. Ze względu na przedmiot i postawione cele, badania przeprowadzono w styczniu 2011 roku na terenie gminy wiejskiej Pietrowice Wielkie w województwie śląskim. Z przeprowadzonych badań wynika, że kampanie promocyjne w niewielkim stopniu przyczyniają się do zmiany nastawienia do danej marki telefonii komórkowej. Kampanie promocyjne mają za zadanie przekazywać informacje i pobudzać do określonego działania. Jednak nie zawsze takie zamierzenia przynoszą oczekiwane efekty. Działania promocyjne sieci komórkowych trafiają w głównej mierze do młodszej części naszego społeczeństwa. To właśnie młodzież najbardziej podatna jest na prowokujące i sugestywne spoty reklamowe oraz nietuzinkowe, rzucające się w oczy kolorowe plakaty. Tylko konkurencyjne ceny świadczenia usług najwyższej jakości mogą przyciągnąć dużą liczbę nowych klientów i sprawić, że wydane na kampanie promocyjne fundusze będą należycie wydane.