Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Stefaniszyn, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kampanie promocyjne przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek na przykładzie telefonii komórkowej PLAY
    (2011-04-01 15:45:57) Stefaniszyn, Joanna; Tomalska, Halina
    Badania do niniejszej pracy przeprowadzono za pomocą wywiadu. Jako narzędzia badawczego użyto kwestionariuszy ankietowych, które zostały przekazane do uzupełnienia respondentom. Ze względu na przedmiot i postawione cele, badania przeprowadzono w styczniu 2011 roku na terenie gminy wiejskiej Pietrowice Wielkie w województwie śląskim. Z przeprowadzonych badań wynika, że kampanie promocyjne w niewielkim stopniu przyczyniają się do zmiany nastawienia do danej marki telefonii komórkowej. Kampanie promocyjne mają za zadanie przekazywać informacje i pobudzać do określonego działania. Jednak nie zawsze takie zamierzenia przynoszą oczekiwane efekty. Działania promocyjne sieci komórkowych trafiają w głównej mierze do młodszej części naszego społeczeństwa. To właśnie młodzież najbardziej podatna jest na prowokujące i sugestywne spoty reklamowe oraz nietuzinkowe, rzucające się w oczy kolorowe plakaty. Tylko konkurencyjne ceny świadczenia usług najwyższej jakości mogą przyciągnąć dużą liczbę nowych klientów i sprawić, że wydane na kampanie promocyjne fundusze będą należycie wydane.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi